Вкрали кошти з картки Райффайзен, більше місяця немає вирішення проблеми
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.77 |
| USD | 42.05 | 42.38 |
| Всі курси банку | ||
Жодну з цих транзакцій я не погоджувала.
Платежі буди проведені через сайт аліекспрес. Цим сайтом я не користуюсь, ніколи там не здійснювала покупки чи замовлення, жодна з моїх карток, включаючи картку, з якої вкрали кошти, не підв'язані і ніколи не були підв'язаними до цього сайту.
Номер картки, паролі та всі дані картки є лише в мене, доступу до цієї інформації ні в кого немає.
Карткою я не користувалась, вона лежить вдома в сейфі (лише 1 раз знімала кошти в банкоматі декілька років тому), одже шахраї дізнались дані моєї картки не від мене.
Вважаю, що ця ситуація трапилася через неналежну роботу відділу безпеки банку (можливо був витік особистих даних з банку).
Оператор кол центру мені повідомив, що подібні проблеми є також у інших клієнтів банку, тобто мій випадок не поодинокий, банк знає про цю проблему і нічого не робить для забезпечення безпеки своїх клієнтів.
Також банк повідомив, що заблокувати ці транзакції та повернути одразу мені кошти він не може.
Одразу після крадіжки оператор кол центру створив спірну заявку по цим транзакціям, повідомивши, що розгляд моєї заявки буде 1 березня.
6 березня оператор кол центру повідомив що потрібно чекати ще, пояснень та вирішення проблеми поки немає.
14 березня я вкотре звернулась до кол центру банку, оператор мені відповів що розгляд моєї заявки стоїть вже на 19 КВІТНЯ! і мені потрібно далі чекати (тобто ще місяць), гарантій банк ніяких не дає, лише годує пустими обіцянками, що мою справу колись розглянуть.
На даний момент мої кошти ніхто не повернув, вже місяць (сьогодні 21 березня) немає ніякого вирішення та просування у моїй справі.
Дуже прикро, що банк затягує повернення коштів, руйнуючи довіру до себе та репутацію, тому нікому не рекомендую Райффайзен банк.
Чекаю на повернення коштів від банку та пришвидшення розгляду моєї справи.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з можливим шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Також, дуже хочемо розібратися та проаналізувати Ваші звернення, прохання написати нам у приватні повідомлення свої дані (ідентифікаційний код та контактний номер телефону). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми отримали інформацію, що з Вами вже зв’язався наш менеджер та було надано пояснення. Дякуємо за Ваше розуміння. У разі додаткових питань Ви завжди можете до нас звернутися, з радістю допоможемо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp