Гроші з картки пішли в невідомому напрямку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.1 | 49.77 |
| USD | 42.05 | 42.38 |
| Всі курси банку | ||
В мене на рахунку 800 грн. Поповнюючи на 200 додаток пише, що недостатньо коштів. Я телефоную оператору, вона каже, що в мене фактично на рахунком 54 грн. Я заправляюсь на ОККО і замовляю умовно 50 літрів, а різниця, яка не влізла в бак повертається назад. З іншими банками все було нормально. У Райффайзена:
1. Ми відобразили кошти на вашому рахунку, але їх там немає (Я маю посилку для вашого хлопчика, але я вам її не віддам)
2. Кошти, які повертає ОККО ми відобразили, але не зарахували.
3. Чули би ви реакцію оператора ОККО на цей відвертий брєд.
4. Треба 9 днів, щоб кошти які ми вам показуємо стали реальними коштами.
5. Оператор намагається пояснити цей відвертий цирк і сама не розуміє, що каже.
6. Райффайзен тупо не повертає кошти, показуючи, що вони є, але їх немає.
Оператори відповідають шаблонно, чому баланс відображається такий, а по факту він інший відповісти не можуть або не хочуть.
Вот прям дуже НЕ рекомендую зв’язуватися з цим банком, а особливо з Raiffeisen Fiska.
Всім бобра!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Кошти при розрахунку дійсно блокуються та Банк очікує від торгової точки запит на фактичне списання, якщо його не отримує — сума операції розблоковується з 8 на 9 календарний день. Це залежить від торгової точки також, так як нею прийнято рішення не надсилати до Банку запит на списання коштів в повній сумі і таким чином здійснити повернення.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp