Хамське відношення працівника РАЙФАЙЗЕН БАНКУ аваль , шантаж та приниження
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 6 березня 2023, 14:00
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування. Щойно отримали інформацію від менеджера з обслуговування клієнтів, що ситуацію було аналізовано та він з'єднався з Вами.
Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування, тому в якості маленького бонусу та Вашої посмішки відправляємо Вам універсальний сертифікат.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування, тому в якості маленького бонусу та Вашої посмішки відправляємо Вам універсальний сертифікат.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
На дії працівника банку щодо здійснення погроз та шантажу
Звертаюсь до Вас с проханням здійснити заходи притягнення до відповідальності працівника банку центрального офісу Сергієнко Бориса Борисовича, який займає посаду менеджера відділу кредитної заборгованості райфайзен банку аваль.
28 лютого 2023 року я звернулась до банку з приводу врегулювання кредитної заборгованості за кредитною картою № 5120700010322716, за якою створився борг в розмірі 436 гривень. Я просила оформити реструктуризацію, та намагалася запитати, що з моєю заявкою, яку я подала на реструктуризацію 30 січня 2023 року, адже відповіді по заявці я не отримала і не розумію як бути далі, адже заборгованість зростає.
Працівник банку ввів мене в оману, сказав, що я неправильно подала заявку, тобто, заявка подана на рефінансування, а не на реструктуризацію, а це різні речі, тому відповіді і немає. Потім працівник став звинувачувати мене, що я самий проблемний клієнт банку, що я зловживаю становищем та не хочу платити, змусив мене виправдовуватись, чому так сталося (на що він не мав морального права), принижував. Працівник банку Сергієнко Борис Борисович постійно принижував мене, вимагав негайного внесення коштів. Знущання здійснювались близько години, при цьому працівник сказав, що особисто буде переслідувати мене, і якщо я не внесу заборгованість до того числа, яке він поставив самостійно, мої рахунки арештують, а справу передадуть до суду. Я постійно виправдовувалась, що я не відмовляюся платити, а до банку звернулась задля врегулювання кредитної заборгованості, з проханням надання кредитних канікул, які допоможуть мені хоч якось покращити мій фінансовий стан. Я намагалась поговорити з працівником Сергієнко про те, що телефоную я все ж таки з приводу врегулювання боргу, а преступницею себе не вважаю, не дивлячись на приниження цієї особи, та просила повернутись до питання подання заявки на реструктуризацію, адже не розумію, її розглядають чи ні, але з мене продовжували знущатись. На моє прохання представитись, так як працівник не сказав як його звати, мені відповіли, що нададуть таку інформацію лише після того, як працівник висловиться, і далі продовжував погрожувати шантажем та принижувати, мені прийшлось вислухати, таке приниження, щоб дізнатись як його звати. Потім мені стало зле, я положила слухавку, але тортури продовжувались з номеру 0503589826, з якого перетелефонував Сергієнко та продовжував знущатись. Людина продовжувала мені погрожувати, я вже потребувала медичної допомоги і положила слухавку невзмозі більше витримувати знущання. Сергієнко потім продовжував писати мені повідомлення з погрозами у вайбері. Питання щодо отримання інформації щодо реструктуризації вирішене не було. З приводу незаконного переслідування, погроз та шантажу, а також доведення мене до безпорадного стану, який потребував медичної допомоги, на Сергієнко Бориса Борисовича я подала заяву до Національної поліції. Маю всі записи розмов з цією особою.
Натомість пізніше, зателефонувавши до банку, питання було вирішене іншими працівниками банку, та виявилось, що моя заявка на реструктуризацію опрацьована, погоджена 08 лютого та знаходиться в роботі, а мені необхідно дочекатись, поки банк проведе її та внесе зміни у Додаток. Таким чином Сергієнко перевищив свої повноваження, ввів мене в оману щодо стану моєї заявки, знущаючись з мене, займався самоуправством. Буду дуже вдячна Банку, якщо дана людина Сергієнко Борис Борисович) буде відсторонена від своїх службових обов’язків та звільнена, адже такі неадекватні люди не повинні паплюжити репутацію банку, все ж таки моє питання було вирішене іншими працівниками банку, які дотримуються етикету ділового спілкування з клієнтами. Якщо Банк особисто призначає (закріплює) працівника щодо врегулювання моєї кредитної справи, прошу Вас призначити іншого працівника банку.
Нам щиро прикро за ситуацію, яка склалась під час обслуговування. Приносимо вибачення свої вибачення. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось завжди створити комфортні умови обслуговування. Розуміємо, що наразі дуже складні часи для кожного українця та у випадку скрутного становища завжди готові розглянути питання, щодо погашення кредиту індивідуально.
Дякуємо за зворотній зв'язок, ми обов'язково все проаналізуємо та розберемось у ситуації. Будемо тримати Вас в курсі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування, тому в якості маленького бонусу та Вашої посмішки відправляємо Вам універсальний сертифікат.
З повагою та турботою,
@RaifHelp