Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зникли кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgecka 24 лютого 2023, 22:29
У матері трьома платежами всі кошти (13000) з карти зникли. Платежі на аліекспрес. Ніколи навіть не реєструвалась ні на аліекспресі ні в інших онлайн магазинах. Це яким, розкажіть мені, чином, по карті, з якої ніколи нічого не купувалось онлайн — проходить 3 платежі підряд, при чому з конвертацією в євро, і ні смс, ні в мобільній програмі банку, жодного запиту підтвердження транзакції, жодного сповіщення!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 лютого 2023, 8:57
Доброго дня!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
+1
natashaGra
natashaGra
25 лютого 2023, 16:11
#
Видела уже подобный отзыв, что-то с банком совсем странное происходит. Похоже пора закрыть последнюю карту в в этом банке
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
25 лютого 2023, 16:38
#
Вітаємо! Розуміємо, що в цій ситуації приємного мало проте, безпека рахунків наших клієнтів — найважливіший пріоритет Банку, ми прагнемо зберегти спокій та кошти на рахунках тому, встановлені обмежувальні заходи при використанні ресурсу Aliexpress. Оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+15
khvorost
khvorost
25 лютого 2023, 18:30
#
Цей банк не розуміє нічого, окрім сили — як рашкостан.
Пишить до НБУ, вірошідність вирішення зросте.
На сайті НБУ є розділ для звернень.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися