Банк не захищає ваші кошти, шахраї списали гроші з карти без будь-якого мого підтвердження
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Qwerty1999
- 22 лютого 2023, 19:53
- #
Как уберечь свои личные средства от воровства с карт банка Райф.
Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
« Враховуючи те, що тут такий же відгук за вчора від іншого користувача, то проблема не в моїх картах, як мені розказує банк, а в безпеці наших данних в банку»
Или , что более вероятно, что один и тот же пользователь создает множество ников и пишет схожие отзывы.
И теперь, в связи с этим, возникает вопрос- А БЫЛ ЛИ МАЛЬЧИК ? А была ли на самом деле эта ситуация , описанная в отзыве ?
Или , что более вероятно, что один и тот же пользователь создает множество ников и пишет схожие отзывы.
И теперь, в связи с этим, возникает вопрос- А БЫЛ ЛИ МАЛЬЧИК ? А была ли на самом деле эта ситуация , описанная в отзыве ?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування, рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp