Мінфін - Курси валют України

Встановити

Несанкціоноване списання коштів з картки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
andriif 22 лютого 2023, 18:29
21/02/23 близько 17 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями.
Платіж був проведений у євро, з приміткою aliexpress. Карта фізично знаходилась у мене, при цьому до жодного сайту я ії не додавал ніколи.
Підтверження транзакціі с смс на номер телефону не приходило. Лише прийшло повідомлення про списання коштів.
Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли № 462935, чекаю на вирішення цієї проблеми!!!
Виглядає як утечка приватної інформаціі користувачів банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 19:53
Доброго дня!

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання, та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.

Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
22 лютого 2023, 19:53
#
Как уберечь свои личные средства от воровства с карт банка Райф.

Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
+
0
Lolik1837
Lolik1837
23 лютого 2023, 5:38
#
«Виглядає як утечка приватної інформаціі користувачів банку.»

Больше виглядае как неумелая попытка дискредитировать банк — несколько одинаковых отзывов якобы от разных)))) пользователей с разницей во временив 7 минут))))
+
0
v737
v737
23 лютого 2023, 20:57
#
Пипец, але на моїй картці грошей тих нема. І покупка з аліку не йде. Чого ви базікаєте брехню. Сталося це в один день 21 лютого у різний час. Сьогодні була у відділенні - 4 людини приходило до мене. В іншому відділенні вчора 1 людина.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися