Мінфін - Курси валют України

Встановити

Подвійне списання коштів через WogPay

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
25531818 21 лютого 2023, 19:33
Розрахувався на заправці WOG через додаток у телефоні за пальне. Через два дні випадково помітив нестачу грошей на рахунку. Із виписки побачив, що через день після розрахунку банк списав у мене кошти за заправку, але таку ж суму залишив заблокованою. На гарячій лінії Райфу оператор сказала, що це «такі налаштування WOG». Мовляв, кошти розблокуються і мені повернуться протягом восьми діб. Чому якісь налаштування дозволяють списувати витрачені кошти і залишати таку саму суму заблокованою більше ніж на тиждень, в Райфі пояснити не змогли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 20:13
Доброго дня!

Дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Але хочемо зауважити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання. Максимальний термін очікування банком запиту на списання для операцій розрахунку за товар чи послугу — до 8 днів, та якщо на 9 день з моменту здійснення операції підтвердження від сервісу не надійде, або якщо протягом цього терміну сервіс до банку направить запит на скасування — операція зникне з виписки, а кошти за операцію розблокуються і будуть доступними для користування.

Якщо по повторній операції не відбудеться розблокування, та обидва списання будуть повністю оброблені — Ви можете написати до чату системи Райф Онлайн, або зателефонувати до банку для подання запиту на оскарження повторної операції.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
25531818
25531818
22 лютого 2023, 9:58
#
Дуже прикро, що банк не хоче пояснити, як по одній транзакції відбулося одночасно і блокування і списання. Так і не побачив пояснень, чому сума списалася з рахунку додатково, а не та, що була попередньо заблокована.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися