Подвійне списання коштів через WogPay
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Але хочемо зауважити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання. Максимальний термін очікування банком запиту на списання для операцій розрахунку за товар чи послугу — до 8 днів, та якщо на 9 день з моменту здійснення операції підтвердження від сервісу не надійде, або якщо протягом цього терміну сервіс до банку направить запит на скасування — операція зникне з виписки, а кошти за операцію розблокуються і будуть доступними для користування.
Якщо по повторній операції не відбудеться розблокування, та обидва списання будуть повністю оброблені — Ви можете написати до чату системи Райф Онлайн, або зателефонувати до банку для подання запиту на оскарження повторної операції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp