Не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 14 лютого 2023, 14:33
- #
- Корисний коментар
Запит взято в роботу, для детального аналізу звернення. Додатково, з Вами зв’яжиться наш менеджер. Дякуємо за розуміння.
- +
- +30
- Сергій Нестеренко
- 16 лютого 2023, 22:45
- #
Вже мминуло 2.5 доби…ніхто з Банку не вийшов на зв’язок…Все як завжди…
Про гроші можно забути, банк не поветрає їх добровільно …
Пишіть в НБУ з копіями того що ви їм відправляли, та на що ви не отримали відповідь.
Пишіть в НБУ з копіями того що ви їм відправляли, та на що ви не отримали відповідь.
- +
- 0
- SergeyNina
- 15 лютого 2023, 21:21
- #
Пишите в суппорт фейсбука. Возможно карту подвязали к аккаунту, тогда списания идут без подтверждений вообще. Возможно это ваш аккаунт или сбой
- +
- 0
- Qwerty1999
- 22 лютого 2023, 20:16
- #
Как уберечь свои личные средства от воровства с карт банка Райф.
Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
Краткое описание в моём блоге по ссылке:
https://minfin.com.ua/blogs/qwerty1999/198472/
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 1 березня 2023, 14:08
- #
- Корисний коментар
Вітаємо, шановний Сергію !
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
- +
- 0
- Сергій Нестеренко
- 2 березня 2023, 13:15
- #
Я дуже радий,що питання нарешті вирішилося .Але питання, чому відразу зі мною не спілкувалися належним чином? Чому це сталося 01 березня, після 17 днів безрезультатного спілкуання з різними операторами коллцентру, які кожного разу обіцяли розібратися і перетелефонувати ? Жодної зрозумілої відповіді, жодного зворотнього зв’язку за 17 днів. Працівники Райфу за цей час «зробили мені нерви». Тішить,що гроші повернуті, але неприємний «осадок» залишився…
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 3 березня 2023, 12:03
- #
Добрий день! Банк який обслуговує карту розглядає запит на оскарження операції та формує результат та встановлює зворотній зв’язок.
Ми надали інформацію за запитом, щодо проведення операції зняття коштів банку, що обслуговує карту.
Оператори Інформаційного центру Райфу не можуть надати Вам інформацію щодо етапів розгляду спірної, так як розгляд здійснюється саме банком, що випустив карту.
Ми раді, що питання було вирішено та сподіваємось, що у майбутньому Ваша думка зміниться на краще.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми надали інформацію за запитом, щодо проведення операції зняття коштів банку, що обслуговує карту.
Оператори Інформаційного центру Райфу не можуть надати Вам інформацію щодо етапів розгляду спірної, так як розгляд здійснюється саме банком, що випустив карту.
Ми раді, що питання було вирішено та сподіваємось, що у майбутньому Ваша думка зміниться на краще.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 березня 2023, 15:17
- #
Как бы не проклинали Райф,
а он всё-таки вернул деньги клиенту,
хоть и через две недели…
а он всё-таки вернул деньги клиенту,
хоть и через две недели…
- +
- 0
- Сергій Нестеренко
- 2 березня 2023, 13:28
- #
Таки да, повернули, але «сдєлали нерви»…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.4 |
USD | 42 | 43.15 |
Всі курси банку |
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.