Шахрайство банка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
Поповнював рахунок через банкомат і банкомат забрав мої гроши, після чого упав з ошибкою. Подзвонив в кол центр, залишив заявку, сказали назвати оріентовану сумму (точну сумму я не знав, бо не перелічивав пачку купюр яку хотів покласти), що по факту перелічать и зарахують то, що банкомат забрав, но по факту поклали мою «орінтовну» сумму, яка точно була меншою за ту що я клав по факту (сказали якщоб коштів було б менше чим названа «орінтована сумма» то зарахували би скільки треба).
Теперь в саппорті сказали, що нічого з цим вже не зробити, но передали мою справу кудись далі, сказали чекати, не знаю чого.
Ось так на рівном місці можно лишитися своїх грошей (остаточна сумма могла легко бути вищою на 5000) і ніхто ні за що не видповідає. Дуже прикро і сумно
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано,
Що стосується банкомату, інформацію було доповнено у коментарях до попереднього відгуку останні місяці в даному банкоматі виникало дуже мало подібних ситуацій, щодо поповнення. Такі ситуації часто пов’язані із якістю купюр, можливість потрапляння разом із купюрами сторонніх предметів та інше. Ми постійно контролюємо роботу всіх наших банкоматів у випадку подібних ситуацій надалі, які будуть зустрічатися часто, обладнання буде передано до ремонту.
Ми вдячні, за Ваш відгук і цінуємо час, який Ви відвели на його написання. Повторно приносимо вибачення за незручності, які були Вам доставлені під час поповнення карти. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp