Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не слышит клиентов совсем

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
natashaGra 3 січня 2023, 14:49
Как для меня банк с нулевым уровнем обслуживания, пожеланий клиентов не хотят даже слышать. Приложение супер неудобное. Процедура закрытия депозита, счета и карточки только через чат. В отделениях ничем помочь не могут!!! А в чате сразу же оператор высылает полстраницы текста — смысл — не покидайте нас. Вы серьезно!!! Вы больше 3х лет не можете и не хотите сделать удобным приложение для клиентов, а как закрыть — тоже не сразу можете это сделать. Отношение просто 0. Разработчики приложения либо не отвечают либо в ответах очень тормозят и отвечают не по смыслу. 3х пунктов об отрицательных сторонах этого банка очень мало
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 січня 2023, 14:52
Доброго дня! Нам дуже прикро, що тривалість звернення в чат завдали Вам незручності. Звертаємо Вашу увагу, що ми вже надали відповідь на подібний зворотній зв'язок в інших соціальних мережах.
В додатку Ви самостійно можете лише заблокувати картку. Закриття рахунку відбувається за зверненням в чат і оператор формує заявку. Наразі бачимо, що Ваш запит був успішно обробленим. Ще раз приносимо вибачення за незручносіті

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися