Зарахування SWIFT
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 грудня 2022, 13:28
- #
- Корисний коментар
Доброго дня!
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Дякуємо за терпіння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Дякуємо за терпіння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.07 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
28.11.22 року на моє ім'я був відправлений переказ в сумі 6000 доларів.
Банк-відправник, як з’ясувалось, допустив помилку в імені. Переказ висів на нерозяснених.
Я звернулася до банку-відправника з цим питанням.
01.12.2022 року банк-відправник вислав уточнення щодо переказу.
Я в чаті надала цю інформацію у вигляді фото з уточненням від банку-відправника. Сьогодні 14.12.22 переказ так і не зарахований на мій рахунок.
В чаті та на гарячій лінії питання вирішити неможливе. Просто ніхто нічого не знає.
Дуже сумно, що банк з такою репутацією, не виконує своїх зобовязать перед клієнтами.
На мою вимогу надати адресу для оформлення скарги, мені відповили що це неможливо.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Дякуємо за терпіння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp