Спірна транзакція
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- SergeyNina
- 11 грудня 2022, 13:47
- #
Если терминал который считал вашу карту был не райфайзен банка то ждать около месяца и дольше там долгое выяснение с логами терминала и почему выбило «нет связи с банком» когда она по факту была
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Оператор Райффайзен банку зафіксував звернення: Shanovnyi Kliient vashu zaiavu na spirnu tranzaktsiiu zareestrovano #447501. Raiffeisen Bank, повідомивши про те, що на протязі 3−10 банківських днів кошти повернуться на мій рахунок, працівник банку зі мною зв’яжеться і хвилюватися немає причини.В цей же день я залишила звернення на гарячій лінії АЗС WOG .І почала чекати зворотній зв’язок з банком.
І ось вже 11.12.22р., пройшло 10 БАНКІВСЬКИХ днів, як мене все «годують обіцянками»!!! При цьому,інша сторона, повідомила, що їх бухгалтерія направила лист до банку на повернення коштів, ще 29.11.22р.
З Райффайзен банку до мене жодного разу не зателефонували ні спеціаліст, ні менеджер, а ні будь хто інший, весь час зв’язуюсь тільки Я, а оператори говорять різні версії, щодо мого звернення.
На сьогоднішній день оператор повідомив, що розгляд звернення відтягується до 15.01.2023р., причину не назвав!!! В додатку Райффайзен Онлайн, в чаті теж ігнорують мої запитання, зокрема, щодо оформлення скарги чи чарджбек!
Після 15.01.23.мені щось нове скажуть?!
Жахливе відношення до клієнтів!!!
Буду писати скаргу в НБУ.
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp