Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не подав апеляцію в платіжну систему

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
IYY 5 грудня 2022, 16:25
Мерчант повідомив про те що не отримав гроші, надіславши мені офіційного листа, з яким я звернувся до банку щоб подати скаргу-претензію до платіжної системи.

Нажаль банк вирішив не боротися за інтереси свого клієнта і просто надіслав повідомлення:

Bank proanalizuvav Vashu spirnu transaktsiju #4446**. Povidomlyaemo, scho, na zhal, nemae pidstav dlya povernennia koshtiv
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 16:28
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер заяви на спірну транзакцію. Дякуємо

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
0
IYY
IYY
5 грудня 2022, 17:22
#
Отримав додаткове розʼяснення на пошту. Виявляється що в СМС від банку невірно була описана ситуація.

Банк подав скаргу в платіжну систему і отримав відмову від Visa. Нажаль відповідь від Visa не є релевантною до ситуації і сподіваюсь на допомогу банку для подальшого оскарження.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 грудня 2022, 17:27
#
Доброго дня! Попередньо, Ви звертались з даного питання до підтримки Чату «Райф Онлайн» та ситуація була проаналізована. Хочемо повторно звернути Вашу увагу, що у наданій Вам відповіді, висвітлено отриману відповідь від платіжної системи та продавця. Райф з своєї сторони зробив все можливе. Якщо Ви, дійсно, не отримали сервіс/послугу, рекомендуємо з отриманою відповіддю від банку звернутись до продавця для подальшого вирішення питання.
+
0
IYY
IYY
22 грудня 2022, 17:05
#
Монобанк повернув мені гроші в ідентичній ситуації. а Райф не зробив все можливо, це брехня.

Чому саме подальше оскарження в пре-арбітражі неможливе, адже банк-еквайер не надав суттєвих доказів того, що я скористувались будь-якими послугами.

Моно був в такий самій ситуації як ви. І вони отримали схожі документи, але ці документи не свідчать про надання яких-небудь послуг, а лише про їх оплату, що я, власне, не заперечував. Тому Моно і продовжили оскарження без моєї участі, мерчант не надав якісь аргументи, які б підтверджували їх позицію.


Ось різниця між клієнтоорінєтованим сервісом і вами
+
0
IYY
IYY
22 грудня 2022, 17:45
#
Мене повідомили що є ще час на оскарження транзакції. Необхідно надати пояснення, документи, переписку з торговцем. І направити на електронну пошту rb.card@raiffeisen.ua
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися