Мінфін - Курси валют України

Встановити

банк блокує всі платежі з фоп

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
client7 22 листопада 2022, 7:00
Вперше зіткнулися з таким обслуговуванням ще на початку листопаду, банк почав вибірково блокувати платіжні доручення які ще пару днів тому проводив без проблем. Спочатку блокувалися платежі коли переводив чистий дохід з рахунку фоп на особисту картку, потім перестали проводити оплату оренди, а через пару днів взагалі всі платежі блокувалися. Останньою краплею стало, коли уже Аваль навіть блокує переведення коштів на інший розрахунковий рахунок в інший банк.
Не передбачено умовою Постанови оплати документів з даним призначенням, це таку причину блокування банк вказав, коли я хотів перевести кошти на інший розрахунковий рахунок. Зверталися спочатку у відділення, там сказали що телефонуйте на гарячу лінію, бо у відділення менеджера нічим не можуть допомогти. Телефонували на гарячу лінію, також без результатно, платежі як блокували так і блокують. До Авалю з такими проблемами стикалися з банками в яких були фінансові проблеми і потім вводилася тимчасова адміністрація. Можливо і Аваль на даному етапі має якісь фінансові проблеми, не все гаразд з ліквідністю…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 8:54
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування.

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися