Мінфін - Курси валют України

Встановити

скарга на роботу банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Вікторія Ліпатова 18 листопада 2022, 20:59
Звертаюся до Вас, як посадова особа державної установи (ЄДПОУ 43225430), яка є клиєнтом з вересня 2019 року. Сьогодні, 18.11.2022, банком виконано платіжна відомість від 17.11.2022 № 128 на зарахування заробітної плати на суму 9723,40грн., при тому, що відомість від 14.11.2022 № 127 на суму 14200,00 грн. не виконано, і як наслідок, працівники моєї установи залишилися без авансу! Порушена хронологія виконання відомостей! Тобто, виконується ведомість з меншою сумою і з пізнішою датою, ніж та, яка була раніше подана на реєстрацію та має більшу суму. Як, пояснила менеджерка банку, система проводить суму на яку достатньо зараховано коштів! В мене питання: якщо казначейством до банку зарахована сума, що відповідає сумі відомості (№ 127), яка раніше подана до банку (14.11.2022 в сумі 14200, 00грн.) навіщо банк виконує відомість, яка подана з пізнішою датою та номером (№ 128 17.11.2022) та з інщою сумою (9723,40грн.)??? І коли мені менеджерка банку (я телефонувала на лінію підтримки клієтів) намагається переконати мене (а я працюю головним бухгалтером) в тому, що банком проводиться виконання платежів на суму, на яку достатньо коштів (які є на рахунку), це просто обурює, так як і так зрозуміло, що банк не може провести платежі більше ніж є коштів на рахунку клієнта! таким чином, Ваш банк знімає з себе відповідальність за порушення порядку, термінів проведення платежів! Аналогічна ситуціація вже траплялася декілька раз. Дуже шкода, що банк так працює і створює проблему фінансовим працівникам установ та працівникам цих утсанов (отримують кошти із запізненням, через декілька днів, коли буде достатньо на рахунку коштів), які в ньому обслуговуються! Обурює ще і те, що менеджерка таку проблему списує на роботу банковської систему, яка працює автоматично, и потрібно виставляти в програмном забезпеченні «Клієнт-банк» таку функцію як «пріорітетність». В мене питання: навіщо виставляти пріоритетність, якщо є реєстрація відомостей з номером та датою, чим і визначена черга проведення платежів. Тобто, банк, сам на свій розсуд, вирішує які проводити платежі! Дуже не задоволена цією системою, так як банк не робить висновків та не попращує роботу з клієнтами. Гадаю, ми покинемо цей банк та будемо обслуговуватися в іншому, де більш прозорі умови обслуговування та беруться вирішувати нагальні проблеми в найкоротші терміни.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 9:01
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме питання під свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
Вікторія Ліпатова
Вікторія Ліпатова
21 листопада 2022, 17:29
#
Добрий вечір! в продовження моєї скарги щодо порядку зарахування коштів відповідно до нумерації платіжних відомостей та дат. Сьогдні, 2.11.2022, банк надіслал лист про те, що не достньо коштів для виконання відомості № 127 від 14.11.2022, а різниця складає 9723,40грн.?! Цікова, яка причина цієї ситуації? а може не потрібно було виконувати відомість № 128 від 17.11.2022, якщо кошти казначейством були зараховані 17.11.2022 в сумі 14200,00, а не в сумі 9723,40грн.?! А тепер пишити листи та про це мене попереджаєте?! Дивно якось!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися