Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відсутність можливості зняття вкладу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
В З 17 листопада 2022, 18:46
За 7 днів до закінчення валютного вкладу звернувся в чат для замовлення валюти але мені повідомили що проблем нема і готівка замовляеться за 2 дні. Замовив готівку через чат за 2 дні до закінчення депо, мене запевнили що суму отримаю в день закінчення, однак зразу мені зателефонували з відділення та повідомили що замовлення з головного банку отрилали, но у відділенні сума відсутня. У день отримання уточнюю через чат можливість отримання, мене запевнюють сума є в наявності і можу іхати для отримання. Потім для уточнення зв язуються з відділенням і пишуть що з відділення мені зателефонують. а грошей так і нема, так як готівкою відділення не підкріпили. На наступний день підтримка повідомляє що я можу валюту отримати, але узнав про відсутнісать у відділенні готівки підтримка запропонувала обміняти цю валюту в додатку (курс 36,45) так як в звязку з ситуацією в крайні у відділення по декілька місяців не надходить валюта (в це відділення інкасація ізде, просто дирекція не підкріплює валютою причини тут дві або Киів на дає безготівкову валюту для купівлі готівки аба Дирекція не хоче збільшувати своі витрати на комісію за купівлю готівки) а при повторному зверненні повідомили що зараз нестабільна ситуация і гроші можливо отримати тільки в порядку живоі черги.
Ніколи не міг і подумати про ситуацию що такий системний банк не може видати 1300 долл, самі більші проблеми на мою думку могли бути тільки у Моно із-зі відсутності відділень, але у нас Моно (через А-банк) Аккорд, Альфа видають новенькими купюрами і цим тільки збільшують депозитний портфель, а не навпаки як Райфайзен.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 18:54
Доброго дня! Ми отримали Ваше попереднє звернення у соціальних мережах та аналізємо його.
За формуванням результату — обов'язково проінформуємо Вас додатково.
Повторно приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
В З 22 листопада 2022, 20:55
Получил сегодня через заказ в Центральном отделении

Коментарі - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 листопада 2022, 19:52
#
Віиаємо! Надали Вам відповідь за попереднім зверненням. Прохання перевірити приватні повідомлення у Facebook.
+
0
В З
В З
18 листопада 2022, 14:00
#
Пишіть на пошту
+
0
KotletaDollarov
KotletaDollarov
18 листопада 2022, 19:35
#
Недавно с райфа слил первые конвертационные 1300$, наверное вам не повезло с отделением или городом
+
0
В З
В З
22 листопада 2022, 20:55
#
Корисний коментар
Получил сегодня через заказ в Центральном отделении
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися