Банк Аваль абсолютно игнорирует обращения в чате поддержки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.5 | 49.19 |
| USD | 41.8 | 42.22 |
| Всі курси банку | ||
https://minfin.com.ua/company/aval/review/305612/
Я клиент банка Аваль из-за бездействия которого понес огромные финансовые потери, обратился в чат поддержки с вопросом, после чего банк Аваль полностью решил игнорировать обращения.
Тема обращения была следующая:
Банк аваль зарыл свои отделения 24.02.2022 тем самым лишив доступа клиентов к хранилищу и своим сбережениям, мотивируя это тем что была угроза жизни персоналу и клиентам.
При этом постоянно упоминая оккупированную территорию, не понимая что оккупация и вход русскофашистских воск в город был не 24.02.2022 а 28.02 -01.03.2022.
После многочисленных обращений в банк на протяжении 8 месяцев и отписок банка с историей об оккупации, 31.09.2022 я обратился на линию поддержки с вопросом «работают ли отделения банка в многострадальном г. Николаев, на что получил утвердительный ответ.
Далее прилагаю копию переписки с банком.
*****************************************************
Райф вітає! Будь ласка, напишіть ваше запитання. Будемо раді допомогти😊
14:38
Добрий день, надайте будь ласка інформацію щодо роботи відділень банка Аваль в м. Миколаїв, цікавить коли банком було прийнято рішення про закриття відділень, чи то було в Вересні чи на початку Жовтня?
14:38
Станіслав
Доброго дня! Мене звати Станіслав. Радий буду Вам допомогти.
Зараз перевірю інформацію. Мене потрібно декілька хвилин.
14:39
Станіслав
В’ячеслав, дякую за очікування. Вас цікавить яке саме відділення?
15:06
Головне
15:07
Станіслав
У м. Миколаїв закрито наразі чотири відділення. Яке саме цікавить Вас?
15:11
Головне відділення
15:11
На артилерійській вулиці?
15:12
Добре може бути інше питання тоді, чи є на сьогоднішній день відкриті відділення в м Миколаїв, як що так- то чому вони відкриті в умовах коли є загроза працівникам та клієнтам банку від ракетних ударів які можуть бути будь коли?
15:13
Це дуже важливе питання для мене я далі скажу чому
15:14
Станіслав
Вячеслав, Базове відділення, 54030, м. Миколаїв, вул. Артилерійська, 19а наразі працює, Робота відділення 09:00 — 16:00, Робота каси 09:00 — 15:30, Перерва роботи каси
13:00 — 14:00
15:20
Я очікую відповідь на «чому відділення відкрито в умовах коли є загроза працівникам та клієнтам банку від ракетних ударів які чому вони відкриті в умовах коли є загроза працівникам та клієнтам банку від ракетних ударів які можуть бути будь коли? можуть бути будь коли?»
15:22
Ваш банк закрив відділення в м Херсоні 24.02.2022. Не дав можливості клієнтам доступу до банківських чарунок мотивуючи це саме «загрозою працівникам та клієнтам» майже 400 чарунок клієнтів скоріше вже розграбовані. Так от, питання ЧОМУ коли є загроза від ракет в Миколаєві відділення там працюють?
15:25
Мені потрібна мотивована відповідь, мої юристи працюють над позовом до банку. І саме в цьому питанні є розбіжності.
15:27
Станіслав
Ваше питання потребує уточнення у профільного підрозділу, тому я передам чат моїй колезі, яка, відповість Вам після того, як отримає інформацію. Дякую за розуміння
15:34
01.11.2022
Чекаю на відповідь!
10:36
Ало! Вы там что уснули? Я написал обращение в банк, извольте ответить. Как закрыть банк в Херсоне и отдать хранилище на разграбление то банк ни чего умней не придумал, а как касается ответа на обращение, вдруг ступор случился?
15:19
Как как вам обращаться что бы вы изволили дать ответ на обращение?
15:20
03.11.2022
Доброго дня, нешановні оператори банки Аваль. Мною --------------------------. Вам було задане питання з приводу відкритих відділень в м Миколаєві. Питання було поставлене 31.09.2022. На що оператор банку Станіслав о 15.34 надіслав таке повідомлення «Ваше питання потребує уточнення у профільного підрозділу, тому я передам чат моїй колезі, яка, відповість Вам після того, як отримає інформацію. Дякую за розуміння»
По сьогоднішній час 03.11.2022, банк не надав жодної відповіді. Ви- оператори лінії обслуговування, маєте розуміти, що ненадання відповіді- це теж відповідь у вигляді безвідповідального відношення до клієнтів. Ви маєте розуміти що такі дії не ідуть на користь Банку Аваль, та такім діям буде надана оцінка в майбутньому судовому процесі, щодо бездіяльності банку в період з 24.02.2022 по 01.03.2022 в М Херсоні, які призвели до значних фінансових втрат клієнтів банку.
11:21
************************************************************
Уважаемые читатели данного отзыва, думайте тысячу раз! готовы ли вы доверить свои финансы Банку Аваль.
Да процесс разбирательства будет долгий, но если бездействие банка приводит к утрате финансов многих лет Вашей работы, то вам ни чего не остается как идти до конца в отстаивании свей правоты.
Борітеся й поборете!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою і Ви залишились саме такої думки.
У Ваших попередніх зверненнях ми надали Вам коментарі щодо причин, які унеможливлюють доступ до сейфів у відділенні міста Херсон.
У зв'язку з загостренням ситуації в країні та окупацією Херсонської області Банк публічно заявив, що не контролює свої приміщення та майно на тимчасово окупованих територіях та не несе відповідальності за те, що там відбувається.
Банк забезпечував доступ до відділень на тимчасово окупованих територіях, поки це не несло загрози життю та здоров'ю наших клієнтів.
Ми розуміємо Ваше обурення та Ваше бажання отримати доступ до майна, що зберігається у скриньці, проте хочемо зауважити, що Банк не міг взяти на себе відповідальність за життя клієнтів при візиті до відділення на тимчасово окупованих територіях.
При всьому бажанні Вам допомогти, наразі Банк, на жаль, не може надати більш детальну інформацію. Доступ до відділення буде відновлено після повернення території під контроль української влади. У разі, якщо Банк буде володіти іншою корисною інформацією, вона буде доводитись до відома клієнтів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp