Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некоректне списання коштів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Світлана Габренко 4 жовтня 2022, 10:34
Доброго дня. Особистий досвід співпраці з банком доволі довгий, але така прикра ситуація в мене сталась вперше.
01.10.2022 р. з моєї картки були списані кошти у сумі декількох тисяч гривень, цю транзакцію проводила не я, ніякого повідомлення і паролів з підтвердженням зняття коштів не було. Зверталась на гарячу лінію банку, зареєстрували як спірну транзакцію, але поки відповіді мені не дали.
Прошу розглянути це питання!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 10:39
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розгляд заявки на оскарження суми може зайняти тривалий термін, він залежить від швидкості надання відповіді обслуговуючого банку, де була проведена спірна транзакція. Сама відповідь надходить в смс-повідомленні.
Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер заявки), щоб ми могли зорієнтувати на приблизний термін розгляду.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
Світлана Габренко
Світлана Габренко
6 жовтня 2022, 10:46
#
Добрий день. Скільки ще мені потрібно чекати? Ви зорієнтували мене в часі, але відповідь ніхто не дає, мене беруть сумніви що обробка платежу проходить два дні.
+
0
Nastasiya93
Nastasiya93
20 жовтня 2022, 13:41
#
Працівники банку, зокрема в місті Васильків Київської області, не зовсім компетентні у своїй роботі. При списанні коштів (крадіжка) з карти-все, що вони зробили, це сказали, що нічого зробити не можуть, лише заблокували карту. Мені цікаво, як відбувається повне списання коштів з карти (а це 45 тисяч гривень) і ще загнали в борг??? Відколи це відсотки за переведення коштів, наголошую, КРАДІЖКА, додаються в мінус? Тобто, якщо я хочу купити кросівки за 10000, при балансі 10000-то транзакцію здійснити не можу, бо не вистачає на відсотки. А коли гроші крадуть, то відсотки за списування записують на мене ж В МІНУС!!! Заяву на спірне переведення коштів взагалі відмінили! Питання до банку! Як з вами працювати, коли мої ж кошти може зняти будь-хто без мого підтвердження? Подаватиму до суду! Тому, що допомоги і насамперед, розуміння від банку не отримали!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися