Некоректне списання коштів.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Світлана Габренко
- 6 жовтня 2022, 10:46
- #
Добрий день. Скільки ще мені потрібно чекати? Ви зорієнтували мене в часі, але відповідь ніхто не дає, мене беруть сумніви що обробка платежу проходить два дні.
- +
- 0
- Nastasiya93
- 20 жовтня 2022, 13:41
- #
Працівники банку, зокрема в місті Васильків Київської області, не зовсім компетентні у своїй роботі.
При списанні коштів (крадіжка) з карти-все, що вони зробили, це сказали, що нічого зробити не можуть, лише заблокували карту.
Мені цікаво, як відбувається повне списання коштів з карти (а це 45 тисяч гривень) і ще загнали в борг???
Відколи це відсотки за переведення коштів, наголошую, КРАДІЖКА, додаються в мінус?
Тобто, якщо я хочу купити кросівки за 10000, при балансі 10000-то транзакцію здійснити не можу, бо не вистачає на відсотки. А коли гроші крадуть, то відсотки за списування записують на мене ж В МІНУС!!!
Заяву на спірне переведення коштів взагалі відмінили!
Питання до банку! Як з вами працювати, коли мої ж кошти може зняти будь-хто без мого підтвердження?
Подаватиму до суду! Тому, що допомоги і насамперед, розуміння від банку не отримали!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
01.10.2022 р. з моєї картки були списані кошти у сумі декількох тисяч гривень, цю транзакцію проводила не я, ніякого повідомлення і паролів з підтвердженням зняття коштів не було. Зверталась на гарячу лінію банку, зареєстрували як спірну транзакцію, але поки відповіді мені не дали.
Прошу розглянути це питання!!!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Розгляд заявки на оскарження суми може зайняти тривалий термін, він залежить від швидкості надання відповіді обслуговуючого банку, де була проведена спірна транзакція. Сама відповідь надходить в смс-повідомленні.
Просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер заявки), щоб ми могли зорієнтувати на приблизний термін розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp