Мінфін - Курси валют України

Встановити

відсутність системи безпеки в банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
to4kag 22 вересня 2022, 9:52
Через ненадійну систему захисту банківських операцій, з моєї втраченої карти були витачені кошти шахраями. Карта була втрачена за кордоном разом із телефоном, де був встановлений додаток, тому заблокувати її можливо було через дивну систему зв’язку з банком, що передбачає наявність скайп зв’язку. Банк/його працівники не помітили підозрілої діяльності (за близько півтори години в декількох місцях з інтервалом 1−3-5 хв. була проведена велика кількість грошових витрат однакового розміру), і в той же час мною, і не тільки, була зроблена велика кількість невдалих спроб входу до свого кабінету в застосунку, на які теж ніхто не звернув увагу.

В подальшму була створена заява на оскарження спірних операцій № 434029 та запрошена виписка з рахунку. Довгий час очікування, отримання кривої виписки з заблокованої пустої карти і відмова в розгяді про повернення коштів з текстом «У випадку втрати/крадіжки ПК, розголошення ПІН-коду, а також в інших випадках, пов’язаних із необхідністю заблокувати ПК, негайно повідомити Банк за телефонами Інформаційного центру, з обов’язковим зазначенням своїх персональних даних (номер рахунку, номер картки, П.І.Б.) і слова-пароля».

Не рекомендую користуватись послугами даного банку.

Більше ні копійки не лишаю на даному рахунку і нікому не раджу.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 9:59
Доброго дня! Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому передаємо запит до менеджера з обслуговування клієнтів. Додатково написали Вам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
22 вересня 2022, 15:40
#
Интересно как банк разбираться будет? Годами приложение нормальное сделать не может. Пишите им в соцсетях , там возможно быстрее до них дойдет
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.48
USD 40.9 41.32
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.48
USD 40.9 41.32
Всі курси банку