×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Кредит в банке
И еще вопрос к банку. Тут уже по качеству обслуживания в банке и понимания, что вы можете, а что не можете. Я сама связалась с банком и сообщила, что есть большая вероятность, что я уеду заграницу и не вернусь. Надеюсь, не нужно объяснять по каким причинам? Предложила оплатить 50% долга, а остальное предложила списать с меня. Ну нет у меня возможности всё сейчас оплатить, а уезжать с долгом не хочу. В кредитном отделе мне сказали, что это возможно. Нужно написать заявление через чат. В чате пишут, что это невозможно. Так возможно или нет? Кто-то может дать адекватный ответ?
За протермінування платежів по кредитам на період воєнного стану штрафи та пеня не нараховуються, але відсотки на заборгованість продовжують нараховуватись згідно умов договору.
Для перевірки інформації по рахунку та проведення аналізу ситуації щодо списання заборгованості прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Мошенники! 4149 3900 0806 9469 instagram.com/smartphone_top_ukraine/
в связи с военным положением, но перед отправлением надо отправить на карту 50 % стоимости товара
(электронный чек и транзакция присутствует, переписка в инстаграмме сохранилась), через пару часов заблокировали по это странице http:// instagram.com/smartphone_top_ukraine/
По реквизитам подписались «4149 3900 0806 9469 Кононихин Максим Юрьевич»
можно их привлечь к административной ответственности и вернуть свои деньги?(Отправил им 750 грн). Спасибо!
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація. З боку нашого Банку, ми передамо інформацію щодо даного випадку до відповідного відділу для аналізу.
Хочемо також зазначити, що карта за даним номером випущена не нашим банком, і ми рекомендуємо додатково звернутись щодо цього випадку до банку, що випустив карту, та до правоохоронних органів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Аваль банк мародер
Хочу обратить всеобщее внимание на незаконные действия так называемого банка аваль. Корпоративная зарплатная карта. Являюсь клиентом банка более 12 лет. После снятия наличных за границей 20.05 на счёту оставалось 611 гривен, пришло сообщение об остатке. Сегодня, 02.06 при попытке рассчитаться картой приходит отказ, с сообщением о задолженности -1261гривна. Звонок оператору, ничего не прояснил.
Какая комиссия, какой перерасчёт курса задним числом, с каких пор у нас банки просто в долг дают? И чего вы решили что я хочу брать ваши деньги? а Теперь вы мне ещё проценты начислите, за использование кредитных средств? Т. Е если бы я не использовала карту, я бы не узнала что у меня долг? и когда вы планировали мне сообщить об этом?
Обращаюсь к представителям НБУ!
Прошу осуществить проверку ‘'Райфайзен банк Аваль ‘', т.к. это не единичный случай, это системное воровство средств клиентов считаю подобные действия в военное время мародёрством.
Большое количество людей даже не догадываются как их обирают.
«Кому война, а кому мать родна»
Дуже прикро, що Ви залишились незадоволені обслуговуванням в нашому банку. Хочемо зауважити, що списання комісій за операції, виникнення недозволеного овердрафту та нарахування відсотків за його наявність на рахунку передбачені тарифами рахунку та правилами обслуговування.
Коли Ви розраховуєтесь карткою або знімаєте готівку в іншій валюті, спочатку знімається орієнтована сума, після того, як банк обслуговування надсилає запит на остаточне списання – сума списується фактично, вона може бути більшою або меншою, в залежності від курсу на дату фактичного списання. Курс для конвертації зазначено на офіційному сайті Банку raiffeisen.ua у розділі «Документи» — «Курси валют» — «Курси конвертації валют за операціями по карткових рахунках».
Також, за умовами тарифного плану, наявна комісія за зняття готівки за кордоном в розмірі 2% від суми.
Якщо наразі у Вас є від'ємний залишок — то Вам потрібно поповнити рахунок, щоб уникнути нарахування 38% на суму заборгованості.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Райффайзен банк судя по всему мошенники
Хотел написать отзыв о считающей себя банком организации Райффайзенбанк.
В апреле текущего года я открыл дебетовый счёт/карту в Райффайзен банке. В мае положил на карту собственные средства в размере 100 тыс грн.(согласно лимитам указанным в постанове НБУ). После снятия наличных за границей в банкомате в валюте евро, у меня на счету оставалось более 100 грн.
Через 3 дня после данной операции, я СЛУЧАЙНО (банк даже не уведомил меня) обнаруживаю на счету вышеуказанной дебетовой карты минус -3000грн.
В шоке от происходящего звоню в поддержку банка, где мне говорят, что все супер, это просто комсия/конвертация…
Какая может быть комиссия и конвертации после операции да ещё и в минус на счету?
Кто дал право банку решать за меня в момент операции устраивает меня комиссия или нет??? Кто дал право банку решать за меня и тратить мои средства больше чем у меня есть на счету??? Почему нарушаются мои Конституционные права?!!! Почему банк тратит с моей карты больше чем у меня есть???
Более того, ещё через 2 дня сумма с -3000 грн стала -6000 грн и каждый день эти мошенники начисляют мне какую-то пеню по 6 грн в день!
Я НЕ ЗАКЛЮЧАЛ С Райффайзен банком КРЕДИТНЫЙ ДОГОВОР!!!
Я НЕ ПРОСИЛ ТРАТИТЬ БОЛЬШЕ СРЕДСТВ ЧЕМ У МЕНЯ ЕСТЬ НА СЧЁТУ!!!
Обращаюсь к регулятору!
Уважаемые представители Нацбанка Украины.
Сейчас в нашей стране война, очень много семей, женщин, детей, пожилых людей вынуждены находиться за границей для сохранения своих жизней!
Я знаю много аналогичных ситуаций с этим банком лично и уверен их ещё в сотни раз больше!
Прошу Вас осуществить проверку банка Райфайзен! Прошу восстановить справедливость и прекратить мошеннические действия банка Райффайзен!
Очень прошу разобраться в данной ситуации, так как не один знакомый мне банк не поступает так со своими клиентами! Все банки берут (указывают) комиссию сразу и человек может самостоятельно принять решение подходит ему это или нет!
И особенно страшно когда банк начинает тратить деньги которых у тебя нет на счету и загонять тебя в долги ни имея на это никакого права! (недобанк Райффайзен считает это законным)
Для можливості проведення аналізу ситуації написали Вам у приватні повідомленя.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Самый ужасный банк
Дуже прикро, що у вас склалось таке враження про наш Банк.
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Шахраї
Придбав товар на суму 510грн, кошти скинув на карту 4149−5001−1414−8953 Семёнов Александр 29 числа о 14:34, сказав що відправить до 16:00, але вийшов на связок наступного дня, сказав що відправить сьогодні(тобто вчора). Сьогодні в он-лайні був, але тільки читає повідомлення, не відповідає.
Ми розглянемо дану ситуацію та за результатом приймемо об'єктивні міри.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Допомога в період війни
Нам прикро, що ми не змогли у повній мірі задовольнити Ваші очікування від отримання сервісу, проте ми завжди готові допомогти у вирішенні навіть найскладніших питань наших клієнтів.
Дійно, зв'язок через Viber із Банком непередбачений, але можливий за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн» або за зверненням за номером 0443541434 через сервіс «Skype».
Також, отримати консультацію можливо за номером:0-800-500-500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Просто воруют леньги, немного, но постоянно
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш Банк.
Ми ставимося з розумінням до вашого бажання сплачувати менше комісій за банківські послуги в такий складний час. З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів у березні та квітні, скасувавши всі комісії по карткових рахунках, і продовжує підтримувати й зараз, повернувши комісії лише частково. Ми докладаємо всіх зусиль, аби підтримувати економіку нашої країни та продовжувати отримувати прибуток, тому, на жаль, були змушені повернути деякі комісії.
Виникнення недозволеного овердрафту по рахунку та нарахування комісії за його наявність передбачено умовами тарифу, і для уникнення цього, при зарахуванні коштів на рахунок ми радимо дочекатись повного опрацювання операції перед здійсненням списань.
Для перевірки та врегулювання ситуації прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Кому война кому мать родная.
Нам дуже шкода, що Ви такої думки про нас. Просимо описати в приватні повідомлення ситуацію, яка вплинула на Ваше рішення.
З повагою,
@RaifHelp
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Банк- шахрай
Коли Ви розраховуєтесь карткою або знімаєте готівку в іншій валюті, спочатку знімається орієнтована сума, після того, як банк обслуговування надсилає запит на остаточне списання – сума списується фактично, вона може бути більшою або меншою, в залежності від курсу на дату фактичного списання.
Також за умовами тарифного плану була присутня комісія за зняття готівки за кордоном в розмірі 1.5%+ 40 грн.
Якщо наразі у Вас є від'ємний залишок — то Вам потрібно поповнити рахунок, щоб уникнути нарахування 38% на суму заборгованості.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Ужасная тех. техподдержку и в целом банк
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили. Інформацію щодо термінів отримання коштів від Міністерства банки не отримують.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Щодо курсів, прохання написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код — ми перевіримо інформацію по зарахуванню.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Неякісне обслуговування клієнтів з кредитними картками
Як висновок РОЗЧАРОВАНИЙ співпрацею з Райффайзен банк Аваль та ШКОДУЮ що свого часу почав користуватися кредитними продуктами цієї установи. Лише респект консультантам гарячої лінії, якби не вони я думаю за кіль днів сума моїх збитків потроїлася. Шановна адміністраціє банку відчуваю себе ОБДУРЕНИМ.
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокировка моего счета Райффайзен Банком
Ми проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою,
@RaifHelp
В листі, який було направлено Вам про припинення обслуговування нами вказана причина.
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових відносин з Клієнтом. На жаль, поновлення обслуговування не є можливим.
З повагою,
@RaifHelp
Коментарі (14)
Банк опустился на дно
Щодо депозиту, роз'яснення неодноразово надавались в чаті «Райф Онлайн» та соц мережах.
Щодо відповіді підтримки, нам дійсно дуже незручно за цю ситуацію, наразі в чаті є навантаження.
Щодо комісій, ми ставимося з розумінням до вашого бажання сплачувати менше комісій за банківські послуги в такий складний час. З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів у березні та квітні, скасувавши всі комісії по карткових рахунках, і продовжує підтримувати й зараз, повернувши комісії лише частково. Ми докладаємо всіх зусиль, аби підтримувати економіку нашої країни та продовжувати отримувати прибуток, тому, на жаль, були змушені повернути деякі комісії.
Щодо співробітників відділення, прохання описати ситуацію більш детально, а саме коли, в якому відділенні та яка саме ситуація склалась при Вашому обслуговуванні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Шахрайські приховані «умови» транзакцій
Прохання написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код для перевірки інформації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Мошенник
Даний номер телефону є багатоканальним. Здійснення дзвінків відбувається у робочий час. У разі виникнення питання, що потребує рішення на Ваш номер телефону може бути здійснено дзвінок.
Приносимо вибачення за створені незручності та сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Питання вирішене
Дякуємо Вам за звернення! Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам у вирішенні навіть найскладніших питань!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Надійний сервіс!
Виникла проблема при поповненні карти в терміналі самооблуговування. Працівники банку детально все пояснили та допомогли в вирішенні проблеми.
Дякую Райфайзен банку за хороше і привітне обслуговування!!!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написати коментар
Щось із карткою є-підтримка
Ми розуміємо, що ці кошти не були б для Вас зайвими, тим паче у такий складний час. Проте хочемо звернути Вашу увагу, що дані виплати надаються Міністерством Економіки, а не самим Банком. Наразі дійсно, такі ситуації можуть траплятися у зв'язку з тим, що Міністерству не вистачило фінансування. Зараз це питання знаходиться на розгляді, потрібно очікувати, подібних звернень наразі дуже багато, але до Банку кошти не надходили.
Банк зараховує кошти день в день, не пізніше наступного дня після отримання коштів, якщо кошти надійшли в операційний час Банку.
Напишіть нам Ваш ідентифікаційний код в особисті повідомлення — перевіримо по Вашим рахункам інформацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
+ в карму
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар