Мінфін - Курси валют України

Встановити

Поверніть мої кошти!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
elygust 1 липня 2022, 19:53
Відділення за адресою: Львів, вул. Томашівського, 7/2
Доброго дня, потрібно було отримати 50 000 грн тому вирішив скористатись послугами цього банку і оформити в них картку.Можливості прийти у відділення у мене не було, а так як на дворі 2022 рік і більшість банків дають можливість оформити картку онлайн вирішив спробувати і тут.Вроді пройшов реєстрацію, все гуд і скинув реквізити картки людині яка повинна була їх скинути.Отримав. Зараз починається найцікавіше.Через дві години захожу в додаток і бачу що картка заблокована по якихось причинах і потрібно піти з документами в відділення.Вже насторожливо.Але окей, відпросившись з роботи я очікував біля банку за 10 хвилин до відкриття, як тільки банк відкрився я зайшов і думав мені швиденько все зроблять і зможу користуватись своїми коштами, але не тут то було.Працівник банку (імя не памятаю) мені говорить що почекайте 15 хвилин у мене запланований клієнт…Після чого сіли і стали дооформляти картку.Після чого вона така внезапно каже я не можу дооформити картку і цю яку я відкрив (на якій кошти) потрібно закривати.Гроші через касу видати вони не можуть і потрібно писати заяву на закриття рахунку і повернення коштів, які будуть йти 14 ДНІВ!!! Це що взагалі таке за переказ? Як таке взагалі реально в нормальному банку? Як це не можна дооформити картку і потрібно закривати рахунок і чекати СВОЇ ГРОШІ 14 ДНІВ, причому РОБОЧИХ??? А ну і ще працівник дав бланк на який потрібно оформити заяву на повернення коштів на інший рахунок не розказавши АБСОЛЮТНО НІЧОГО як саме це робити і що потрібно саме на своє ім‘я оформляти повернення грошей на картку іншого банку…Прийшлось переписувати (а це щоб ви розуміли хвилин 15).Це взагалі жах як таке можливо в 2022 році? Я вже мовчу про комісії просто за перевод грошей з картки на картку
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 липня 2022, 19:57
Доброго дня!
Для можливості аналізу ситуації та налання коментарів ми написали Вам приватні повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 липня 2022, 10:10
Доброго дня! Запит ідентифікаційного коду був необхідний для перевірки інформації. Ми проаналізували ситуацію та надали Вам відповідь у приватних повідомленнях. Прохання перевірити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
elygust
elygust
1 липня 2022, 21:46
#
Сенс з того що я вам відписав,якщо крім просьби надати ідентифікаційний код я більше нічого не отримав
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
2 липня 2022, 10:10
#
Корисний коментар
Доброго дня! Запит ідентифікаційного коду був необхідний для перевірки інформації. Ми проаналізували ситуацію та надали Вам відповідь у приватних повідомленнях. Прохання перевірити.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
4 липня 2022, 23:19
#
Деньги меньше отмывай. И не будет в будущем проблем…

Учитывая что у тебя есть карты в разных банках… Ну для этой операции ты решил открыть «нулевый» счет и сразу на него загнать деньги по сути без назначения так как эти деньги придут переводом…

Ты «гений» или «дропик который решил покачать права»… Скажи спасибо что хоть деньги переведут хоть как-то))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися