Ігнорування клієнта
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
ТОВ оформили кредит в Райффайзен Банк, аирішили його достроково закрити в лютому 22 року. Наш менеджер надала рахунок для закриття ми внесли кошти і все «чудово»
Але через 5 місяців приходить інформація з іншого банку що к нас просрочка
Коли я почала розбиратись що це, то мені 3 дні на гарячій лінії кажуть що ми передзвонимо і все…
Ні розяснення, ні смс не надходило
Мене навіть не перенабрали
Таке відчуття що банку не цікаві його клієнти
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (код компанії, Ваш номер телефону для зв'язку) та з якого номеру Ви номеру Ви зв'язувались з інформаційним центром.
З повагою та турботою,
@RaifHelp