Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некачественное обслуживание

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Murzila5 21 червня 2022, 13:18
Обратилась в банк на электронную почту по запросу нотариуса.Ответ шёл больше месяца, в ответе написали, что я неправильно обратилась, нужно было не на электронную почту слать, а заказным письмом через Укрпочту. Послала Укрпочтой, прошло 3 месяца, ответа нет. На горячей линии отвечают, что из-за войны не смогли мне выслать, но завтра точно вышлем! Спустя 2 недели снова звоню: где ответ на мой запрос?
Ответ меня вообще убил: не надо было вам слать никакой запрос, ваш нотариус сам должен нам позвонить… Очень разочарована банком, за пол года не могу добиться ответ на запрос о наследстве. Позор банку и его нерадивым сотрудникам!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 червня 2022, 13:33
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (номер телефону з якого Ви звертались та електронну пошту з якої направляли лист).
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися