Паганий онлайн банкінг
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 22 червня 2022, 10:53
- #
- Корисний коментар
Доброго дня.
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Звернення до банку — то не ми, то мобільний оператор — ми всі повідомлення відправляємо. Представники банку не розуміють що у мене не має проблем із мобільним звязком, а є проблеми з оплатою і вирішувати не хочуть. Варіант — ми відправили — далі не наші проблеми, не варіант.
При тих самих проблемах в іншому банку — вирішили питання за 15−20 хвилин без футболяння.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким каналом зв'язку Ви звертались з даним питанням до нас (можливо Інформаційний центр/чат системи «Райффайзен Онлайн»/відділення Банку)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, ми б хотіли ще раз вибачитись за незручності, які виникли в процесі Вашого обслуговування. Згідно отриманої інформації, Ваш запит було вирішено в телефонному режимі з нашими менеджерами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp