Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
MykhayloGnat 7 червня 2022, 13:24
Гіршого відношення до клієнта просто не зустрічав.
З 09.04 з карти не можу зробити оплату в інтернеті. Звертався більше 10 разів у службу підтримки. Відповіді були однаковими: у банку все працює, звертайтесь до постачальників послуг. Але проблема то у тому я що карта не працює на усіх сайтах. Взагалі на усіх. При цьому, банк не хоче ідти на зустріч, рекомендує змінювати мобільного оператора (!).
Закрити рахунок і вивести гроші також не можу, бо банк встановив ліміт у 100 тис. Грн. На зняття коштів.
Шановні пани з Райфу, на дворі 22-й рік, де основна конкуренція-обслуговування клієнтів. Якщо ви не можете надати навіть базову послуги, то навіщо ви взагалі потрібні, як банк?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 червня 2022, 13:26
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися