Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк опустился на дно

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 22 травня 2022, 18:28
Сервис банка очень, очень упал. Раньше в чате приложения связь была хотя бы через полчаса. Сейчас не предел с 21.05.22 с 11 часов не отвечать. Я просто в шоке. Принципиально банк не хочет улучшать свое приложение. Оценки ему тому подтверждение. Очень рада, что забрала деньги с депозита. Также при заключении договора депозита не указывается сумма, на которую он заключается. Только диапазон. А потом гадай 1 гривна у тебя была или 20000. Комиссии за перевод средств очень большие. Неконкурентные. Иногда в отделении просто собирается очередь. Менеджеры и кассиры непонятно чем занимаются. В большинстве случаев клиент им не нужен
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 травня 2022, 10:28
Доброго дня, дякуємо за очікування відповіді.
Щодо депозиту, роз'яснення неодноразово надавались в чаті «Райф Онлайн» та соц мережах.
Щодо відповіді підтримки, нам дійсно дуже незручно за цю ситуацію, наразі в чаті є навантаження.
Щодо комісій, ми ставимося з розумінням до вашого бажання сплачувати менше комісій за банківські послуги в такий складний час. З огляду на це, Райф уже суттєво підтримав своїх клієнтів у березні та квітні, скасувавши всі комісії по карткових рахунках, і продовжує підтримувати й зараз, повернувши комісії лише частково. Ми докладаємо всіх зусиль, аби підтримувати економіку нашої країни та продовжувати отримувати прибуток, тому, на жаль, були змушені повернути деякі комісії.
Щодо співробітників відділення, прохання описати ситуацію більш детально, а саме коли, в якому відділенні та яка саме ситуація склалась при Вашому обслуговуванні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
iamdimon
iamdimon
23 травня 2022, 9:23
#
Мы уже поняли из Ваших 20 однотипных отзывов что Вам крайне неудобно открывать депозит в банке онлайн, что Банк нарушает какие то непонятные постановления НБУ в этом процессе. Может уже хватит спамить, а просто выбрать то место где вам будет удобно обслуживаться?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися