Сами открывают счета, даже в известность не ставят
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| USD | 41.6375 | 42.8025 |
| EUR | 48.6964 | 50.2975 |
| Всі курси банку | ||
Открыли самостоятельно счет (на вопрос в чате поддержки: автоматично відкрили картки єПідтримка всім клієнтам, які раніше її не оформлювали) и даже не поставили в известность!!!
А вас кто-то просил это делать, дятлы?
Может сотрудников банка в тюрьму посадить «автоматически» за фальсификацию документов и самоуправство? и пригласить не в заседание суда, а уже на оглашение приговора???
З метою отримання грошової допомоги в рамках програми «єПідтримка», Банк має право відкрити Картковий рахунок Клієнту, який відповідно до законодавства має право на отримання такої допомоги, а також ідентифікований та верифікований Банком.
У випадку, якщо рахунок «єПідтримка» Вам не потрібен — його можливо закрити — за зверненням в чаті додатку Райффайзен Онлайн, або до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Знаємо, що Ви чекаєте від нас не вибачень, а точної та правильної відповіді, але ми признаємо нашу помилку та хочемо принести вибачення від імені Банку. Давайте будемо реалістами: ситуація яка трапилась, це не рівень Райфу та і відповідь, яку ми надали Вам на відгук — це не те, що Ви очікували, тим паче вона є недостовірною. Дійсно прикро, що ми ВЖЕ вплинули на Ваше враження про нас, проте , маю надію, що в майбутньому команда Райфу зможе змінити його.
Тепер хочемо перейти до Вашого відгуку від 18.05.2022. Рахунок, який Ви бачили в додатку був відкритий Банком в якості резервного рахунку , а не карта в рамках програми «єПідтримка», як було помилково повідомлено під час Вашого не єдиного звернення.
Ми не маємо наміру виправдовувати колег, які надали відповідь в чаті та на відгук 18.05 та в особистих на порталі «Мінфін» 11.10. Будемо чесними з Вами, дійсно була неуважність та допущена помилка, що не було взято дані для аналізу відразу. Але велике дякую Вам , що Ви не залишили це без уваги та прагнули , все ж таки, прочитати правильну відповідь.
Ця ситуація надала нам відмінний приклад та можливість більше перевіряти на достовірність консультації та і взагалі підкреслити важливі моменти при обробці звернень.
З повагою,
@RaifHelp