Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сами открывают счета, даже в известность не ставят

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
bvzbvz 18 травня 2022, 14:42
Совсем обалдели!
Открыли самостоятельно счет (на вопрос в чате поддержки: автоматично відкрили картки єПідтримка всім клієнтам, які раніше її не оформлювали) и даже не поставили в известность!!!
А вас кто-то просил это делать, дятлы?
Может сотрудников банка в тюрьму посадить «автоматически» за фальсификацию документов и самоуправство? и пригласить не в заседание суда, а уже на оглашение приговора???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 травня 2022, 14:56
Доброго дня. Оскільки не всі клієнти мають змогу звернутись до банків, дійсно було налаштовано автоматичне відкриття рахунків єПідтримка тим клієнтам, що такий рахунок ще не оформлювали. Про відкриття рахунку здійснюється інформування шляхом смс-повідомлення, або повідомлення в месенджері Viber.
З метою отримання грошової допомоги в рамках програми «єПідтримка», Банк має право відкрити Картковий рахунок Клієнту, який відповідно до законодавства має право на отримання такої допомоги, а також ідентифікований та верифікований Банком.
У випадку, якщо рахунок «єПідтримка» Вам не потрібен — його можливо закрити — за зверненням в чаті додатку Райффайзен Онлайн, або до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 13 жовтня 2022, 12:10
Доброго дня, Олександр.
Знаємо, що Ви чекаєте від нас не вибачень, а точної та правильної відповіді, але ми признаємо нашу помилку та хочемо принести вибачення від імені Банку. Давайте будемо реалістами: ситуація яка трапилась, це не рівень Райфу та і відповідь, яку ми надали Вам на відгук — це не те, що Ви очікували, тим паче вона є недостовірною. Дійсно прикро, що ми ВЖЕ вплинули на Ваше враження про нас, проте , маю надію, що в майбутньому команда Райфу зможе змінити його.
Тепер хочемо перейти до Вашого відгуку від 18.05.2022. Рахунок, який Ви бачили в додатку був відкритий Банком в якості резервного рахунку , а не карта в рамках програми «єПідтримка», як було помилково повідомлено під час Вашого не єдиного звернення.
Ми не маємо наміру виправдовувати колег, які надали відповідь в чаті та на відгук 18.05 та в особистих на порталі «Мінфін» 11.10. Будемо чесними з Вами, дійсно була неуважність та допущена помилка, що не було взято дані для аналізу відразу. Але велике дякую Вам , що Ви не залишили це без уваги та прагнули , все ж таки, прочитати правильну відповідь.
Ця ситуація надала нам відмінний приклад та можливість більше перевіряти на достовірність консультації та і взагалі підкреслити важливі моменти при обробці звернень.
З повагою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
bvzbvz
bvzbvz
18 травня 2022, 14:58
#
Я ж говорю: дятлы!
Еще и брешете о том, что «Про відкриття рахунку здійснюється інформування шляхом смс-повідомлення, або повідомлення в месенджері Viber»
+
0
zig4free
zig4free
18 травня 2022, 15:17
#
Ну вообще-то банк тут не прав. Может человек желать открыть карту єПідтримка в другом банка?

Тут надо писать жалобу в НБУ на противозаконные действия банка!
+
0
bvzbvz
bvzbvz
18 травня 2022, 15:33
#
Проблема заключается даже в том, что об этом счете клиент случайно узнал (никаких уведомлений, никаких смс…). При этом лишний счет клиенту может быть даже и не нужен.

Более того, если клиент является госслужащим, он должен подавать декларации, в которых указывать все свои счета во всех банках! Не указал в декларации — могут привлечь к ответственности (в т.ч. уволить за проступок), а ты потом ходи и доказывай, что банк самостоятельно открыл счет, клиент обо этом не просил, не знал и к этому никакого отношения не имеет…
+
0
bvzbvz
bvzbvz
10 жовтня 2022, 0:25
#
После проверки, проведенной НБУ, вообще оказалось, что это технический счёт, который клиент даже не должен был видеть, а информация представленная Банком изначально о том, что счёт якобы «єПідтримка» — ошибка сотрудников Банка…
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 жовтня 2022, 12:10
#
Корисний коментар
Доброго дня, Олександр.
Знаємо, що Ви чекаєте від нас не вибачень, а точної та правильної відповіді, але ми признаємо нашу помилку та хочемо принести вибачення від імені Банку. Давайте будемо реалістами: ситуація яка трапилась, це не рівень Райфу та і відповідь, яку ми надали Вам на відгук — це не те, що Ви очікували, тим паче вона є недостовірною. Дійсно прикро, що ми ВЖЕ вплинули на Ваше враження про нас, проте , маю надію, що в майбутньому команда Райфу зможе змінити його.
Тепер хочемо перейти до Вашого відгуку від 18.05.2022. Рахунок, який Ви бачили в додатку був відкритий Банком в якості резервного рахунку , а не карта в рамках програми «єПідтримка», як було помилково повідомлено під час Вашого не єдиного звернення.
Ми не маємо наміру виправдовувати колег, які надали відповідь в чаті та на відгук 18.05 та в особистих на порталі «Мінфін» 11.10. Будемо чесними з Вами, дійсно була неуважність та допущена помилка, що не було взято дані для аналізу відразу. Але велике дякую Вам , що Ви не залишили це без уваги та прагнули , все ж таки, прочитати правильну відповідь.
Ця ситуація надала нам відмінний приклад та можливість більше перевіряти на достовірність консультації та і взагалі підкреслити важливі моменти при обробці звернень.
З повагою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Сами открывают счета, даже в известность не ставят