Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найдахливіще обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vito2022 21 квітня 2022, 16:55
Відділення за адресою: Одеса, вул. Велика Арнаутська, 72/74
Дорого дня. Хочу вам розповісти про власний досвід з співпрацею цього банку!
У грудні мені заблокували рахунки один зарплатний рахунок інший власний який я собі відкрив. Надійшов лист від банку на електронну пошту з проханням розяснити походження коштів які надійшли на моі рахунки на суму трохи менше 280 тис грн. Я як порядна людинина по мірі можливості відразу ж почав надавати документи (продаж майна та довідки про сплату податків с податковоі як фізична особа, договори, купівля валюти та інше). Вже бився з ними біля 3 місяців але не дзвіночка ні відповіді не маю…
1) не має чіткого порядку куди і до кого звертатися для більш чіткоі взаємодіі
2) не має точного адреси куда надсилати документи
3) при зверненні до відділення менеджери відмовляються сканувати документи так як це займе багато часу … а у банку черги… А скановані мною документи відмовляються з флешки приймати і на пошту приймати не хочуть!

Одже більш менш вдалося ділити документи на частини та відправляти іх через месенджер але не всі бо месенджер не хоче пропускти іх.

Зараз іде війна… з роботую проблеми було прийнято рішення виіхати з краіни. Тепер з закордону хочу розблокувати рахунки або закрити і переказати на рахунки мого боргу перед іншим банком.
Одже перший раз коли спілкувався з оператором сказали написати заяву на закриття і прислати фотографію до месенджера… Але при уточнені на кого писати заяву мені вже кажуть що потрібно особиста присутність і неможливо закрити або розблокувати рахунки. А заблокован навіть зарплатний рахунок!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 18:17
Доброго дня!
Приносимо вибачення за тривалість надання відповіді. Перевіримо інформацію по Вашому рахунку та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
Vito2022
Vito2022
9 вересня 2022, 0:01
#
Я все ще чекаю коли мені дадуть відповідь!!!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися