Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк з найтупішим персоналом

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
natali310192 13 березня 2022, 15:15
Дозвонитися в коллцентр — мінімум 5−7хв очікування. Хотіли скористуватися онлайн-банкінгом, на що мені відповіли, що треба піти у відділення і підписати згоду. Я під обстрілами маю йти у ваше відділення, яке скоріше за все також не працює? Невже не можна спростити процедуру під час війни? Кажу, що хочу тоді дізнатися баланс рахунку, на це оператор мені відповідає, що цей моб. номер в банку не закріплений. Телефоную ще раз, ще 6 хв очікування, кажу дату останньої смс на цей моб. номер. Тепер оператор каже, що я можу перевірити рахунок, зателефонувавши на 0800500500 — телефоную, питають 8 останніх цифр карти і код доступу, який мені ніхто не сказав. Ви знущаєтесь? Півгодини розмов з вашими тупими операторами і 0 результату. У мене єдине питання: у вас усі тупі? від голови правління до операторів?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 березня 2022, 15:23
Доброго дня!
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися