Жихливий сервіс
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 41.85 | 42.24 |
| Всі курси банку | ||
Варто зазначити, що такі махінації є тільки в цьому банку, проводячи такі ж транзакції через інший банк, жодної конвертації не було.
В результаті, з мене списалась сума вся сума з мого рахунку, я втратив всі свої кошти на цьому разунку і цей рахунок тепер навіть в мінусі, що просто абсурдно.
Окрема тема для розмови — це працівники колл-центру
Перший раз коли я до них звернувся молодий чоловік досить швидко зрозумів в чому проблема і чому з мене списались кошти, але
пояснив це тим, що це конвертація збоку
біржі(що абсолютно не являється правдою, біржа знімає свою комісію) і ще добавив: моя остання транзакція надійде на мій разунок на наступну добу (так вона і не надійшла звісно ж)
Подзвонив я другий раз, зі мною спілкувалась пані, якій дуже важко вдавалось не те що
думати, а й ясно висловити свою думку, якщо
вона складась з двох і слів і більше. Зрозуміти в чому ж проблема вона змогла лише після 32 хвилин абсолютно неприємної для мене розмови, можливо якби вона дозволяла мені сказати хоч слово, це відбулося б швидше. Але
якимось дивним, навіть чарівним чином, їй все ж вдалося зрозуміти в чому ж причина мого дзвінка і вона повідомила мені наступні слова: я створю заявку і вам відповість спеціаліст, який
краще розуміється в цьому питанні(це не дослівно, тому що розмовляла вона постійно суржиком, дуже не професійно, хочу сказати)
І ось, вже 3-тій день як я чекаю дзвінка від цього «спеціаліста» щоб зрозуміти чому з мене по-
тихому здерли кошти і коли мені їх повернуть
Для можливості перевірки інформації по Вашому рахунку просимо написати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp