Отношение к клиенту оставляет желать лучшего
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 лютого 2022, 10:06
- #
Доброго дня.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Навіщо?
я не є клієнт банку, не представлявся.
це було вчора, близько 18:00 вечора, зайшов обміняти валюту бо там був вигідний для мене курс, а кассир в цьому відмовив, мовляв у них гривні нема.
я не є клієнт банку, не представлявся.
це було вчора, близько 18:00 вечора, зайшов обміняти валюту бо там був вигідний для мене курс, а кассир в цьому відмовив, мовляв у них гривні нема.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 лютого 2022, 16:52
- #
Дякуємо Вам за очікування. У ході аналізу ситуації було виявлено, що каса у відділенні за адресою: м. Чернігів, пр. Перемоги, 21 працює з 09:00 до 17:30. Зокрема, вчора 15.02.22 вільна валюта для проведення обміну була доступна та клієнтам не відмовляли у проведенні операцій. Сам курс валют оновлюється кожного дня спираючись на дані Національного Банку України.
Нам дуже прикро, що у Вас слалось негативне враження, проте ми щоденно працюємо над покращенням сервісу та сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку на краще
Нам дуже прикро, що у Вас слалось негативне враження, проте ми щоденно працюємо над покращенням сервісу та сподіваємось, що у майбутньому зможемо змінити Вашу думку на краще
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Про то что клиентов закрывают в стеклянном коридоре у входа, якобы у них перерыв, это так же недопустимо.
Для можливості аналізу Вашого питання, на жаль, не вистачає даних. Напишіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний код, ПІБ для перевірки в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp