Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отвратительные банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Lock78 6 лютого 2022, 9:49
Самый отвратительные банк с годами все хуже и хуже. Был клиентом более десяти лет, обслуживание ноль, поменял номер телефона, изменил в отделение банка, так как он лайн сделать не чего нельзя, все ответы идите в отделение, приложение разве что посмотреть балланс, назначение платежа указать не возможно, дождаться ответа в телефонном режиме тоже. Работники в отделение постоянно новые, это уже о многом говорит, люди уходят. Банк стал у***ством. Больше не каких отношений с этим не до людьми.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 лютого 2022, 10:30
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому Банку. Ми на постійній основі вдосконалюємо як наш додаток, так і обслуговування у відділеннях, і вже найближчим часом плануємо багато цікавих оновлень, які, сподіваємось, зможуть вплинути на Вашу думку та змінити її в позитивний бік.
Що стосується зміни номеру телефону — зараз його можливо змінити за дзвінком до Інформаційного Центру Банку за номером 0 800 500 500, якщо минулий номер було підтверджено. Призначення платежу можливо вказати для переказу за повними реквізитами (номер IBAN).
Отримати відповіді на будь-які питання можливо за зверненням до чату додатку Райффайзен Онлайн (розділ «Більше» — «Зв'язок з Банком» — «Чат»), або за телефонним зверненням до Інформаційного Центру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2022, 14:59
Отзыв засчитан (на 06.02.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Коментарі - 2

+
+1
Lock78
Lock78
6 лютого 2022, 10:59
#
Рекомендую вам через чат бот попробовать связаться с банком. Будете ждать ответ на каждый вопрос по 10−15минут, у меня нет лишнего часа времени что-то решить. И номер телефона я таки подтвердил в отделение, все было хорошо ровно два месяца, а теперь подтвердить орлату вы высылаеете пароль опять на номер которого не существует. И опять идти разбираться, вчера я не смог подтвердить оплату и сегодня вынужден переплачивать благодаря вам. Так как можно вам доверять или смена людей в банке вам тоже не о чем не говорит. Вы зажрались и в результате потеряли как минимум трех клиентов, меня и еще двух с моей подачи, красивые отзывы оставляйте своим руководителям.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 лютого 2022, 11:19
#
У випадку, якщо наявне велике навантаження на чат підтримки, дійсно може бути затримка з відповіддю, але зазвичай оператори відповідають значно швидше.
При здійсненні операції в інтернеті, повідомлення надходить на той номер, що було підключено цо послуги 3D Secure (цей номер може відрізнятись від фінансового). Для підключення послуги підтвердження операцій в інтернеті на актуальний номер потрібно здійснити наступні дії в додатку Райффайзен Онлайн: у меню «Рахунки» обрати Вашу карту, перейти до вкладки «Дії» та натиснути «Налаштування 3D Secure» — після здійснення налаштувань послугу буде підключено до актуального номеру.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися