отсутсвие профессионализма!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 вересня 2021, 17:26
- #
- Корисний коментар
Доброго дня, дякуємо за очікування та приносимо наші щирі вибачення за надану некоректну консультацію оператором інформаційного центру щодо можливості отримання кредиту. Дійсно, на сьогоднішній день Банк не кредитує клієнтів які мають посвідку на проживання. З необхідних документів для отримання кредиту необхідно надати паспорт громадянина України, ідентифікаційний код платника податків та довідку про доходи (якщо сума від 50 000 грн).
Ще раз приносимо вибачення за незручності та за те, що обслуговування в Банку залишило у Вас негативні враження. Нам прикро, що Ви змушені були витратити власний час, працюємо над тим, щоб більше таких ситуацій не виникало.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Ще раз приносимо вибачення за незручності та за те, що обслуговування в Банку залишило у Вас негативні враження. Нам прикро, що Ви змушені були витратити власний час, працюємо над тим, щоб більше таких ситуацій не виникало.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
а там сходу с посвидкой нельзя, показываю информацию с их рекламы, они ничего не знают, куда-то звонят и подтверждают, что нет нельзя. Пытаются принести извинения, но очень не внятно. Если бы там работали профессионалы они бы наш вариант для решения, со мной была жена, могли ей предложить услуги, найти выход при котором не было бы ощущения, что нас выгнали. Как так может быть, что клиенты уже дошли до банка и ушли с настроением не пользоваться услугами райфазена никогда и всем знакомым посоветовать. Банк в моем представлении — это порядок во всем, но то, что мы увидели- это суета и отсутствие профессионализма!
Просимо надати Ваш ідентифікаційний номер та номер телефону в особисті повідомлення, ми спробуємо розібратись у даній ситуації.
З повагою та турботою про Вас
RaifHelp
Ще раз приносимо вибачення за незручності та за те, що обслуговування в Банку залишило у Вас негативні враження. Нам прикро, що Ви змушені були витратити власний час, працюємо над тим, щоб більше таких ситуацій не виникало.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp