Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
05holidayy 1 березня 2023, 13:09
21 лютого двома платежами зникло 27 тисяч гривень і перевелись відразу в євро пише що на аліекспрес, бачу що це не поодинокий випадок. Ні паролі ні cvv код нікому не повідомлялися і ніяких дзвінків не було. Сподіваюсь на повернення коштів і вже не довіряю цьому банку, бо кошти знаходяться в небезпеці.(((
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 березня 2023, 13:12
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Alex19821982 28 лютого 2023, 21:26
02.02.2023 года мне необходимо было снять наличные с карты Монобанк.так сложилось что другого банкомата кроме банкомата банка Райфайзен по дороге домой с работы у меня нет.и это стало для меня теперь главной проблемой.я попытался в нём снять наличные, но он (банкомат)стал очень долго думать и в конце концов выдал ошибку и соответственно деньги не выдал.но дальше моё удивление стало ещё больше деньги с моей карты ушли.позвонив на горячую линию Райфайзен от менеджера я услышал рекомендацию обратиться в свой банк для подачи заявки на возврат средств.я так и сделал.мою завку приняли 02.02.2023 года с обещанием возврата средств в течении 15 дней.в течении 15 дней мне естественно никто ничего не сообщил и денег своих я так и не получил обратился в банк на что получил ответ что теперь мне необходимо ждать до 60!!! дней на рассмотрение моего вопроса!!! интересно, а почему не 60 месяцев??? у меня же забрали мои деньги и я почему-то дожен ожидать 60 дней??? эти деньги это существенная часть моего дохода на который мне надо прожить в это нелёгкое время.никак не могу понять неужели так тяжело проверить перевод этих средств и вернуть.даже месяц ожидания считаю очень долгим в данной ситуации.прошу мне помочь и как можно побыстрее вернуть мои средства
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 березня 2023, 8:58
Добрий день!
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Розуміємо Ваше хвилювання, дійсно ситуація неприємна. Вибачте за незручність. Розумієте, банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажити чи ще щось.
Ви зробили вірно, що звернулись до лінії підтримки Вашого Банку для створення запиту на оскарження операції. Терміни розгляду встановлюються міжнародною платіжною системою. Так як ситуація сталась із банкоматом Райфу — ми завжди готові піти на зустріч на надати відповідь за запитом від Банку, що обслуговує карту.
Щодо можливості пришвидшення розгляду запиту на оскарження операції рекомендуємо звернутись до Вашого Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 березня 2023, 11:57
Добрий день!
Нам прикро отримати такий коментр. При проведенні неуспішного зняття коштів для здійснення оскарження операції необхідно звернутись до лінії підтримки банку, що обслуговує карту.
За отриманням запиту від обслуговуючого карту банку ми завжди готові до комунікації та надаємо відповідь. Термін розгляду запиту на оскарження встановлюються міжнародною платіжною системою та для пришвидшення розгляду оскарження необхідно звернутись до банку, що обслуговує карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
nvr45d 28 лютого 2023, 19:25
СКАРГА
На дії працівника банку щодо здійснення погроз та шантажу

Звертаюсь до Вас с проханням здійснити заходи притягнення до відповідальності працівника банку центрального офісу Сергієнко Бориса Борисовича, який займає посаду менеджера відділу кредитної заборгованості райфайзен банку аваль.
28 лютого 2023 року я звернулась до банку з приводу врегулювання кредитної заборгованості за кредитною картою № 5120700010322716, за якою створився борг в розмірі 436 гривень. Я просила оформити реструктуризацію, та намагалася запитати, що з моєю заявкою, яку я подала на реструктуризацію 30 січня 2023 року, адже відповіді по заявці я не отримала і не розумію як бути далі, адже заборгованість зростає.
Працівник банку ввів мене в оману, сказав, що я неправильно подала заявку, тобто, заявка подана на рефінансування, а не на реструктуризацію, а це різні речі, тому відповіді і немає. Потім працівник став звинувачувати мене, що я самий проблемний клієнт банку, що я зловживаю становищем та не хочу платити, змусив мене виправдовуватись, чому так сталося (на що він не мав морального права), принижував. Працівник банку Сергієнко Борис Борисович постійно принижував мене, вимагав негайного внесення коштів. Знущання здійснювались близько години, при цьому працівник сказав, що особисто буде переслідувати мене, і якщо я не внесу заборгованість до того числа, яке він поставив самостійно, мої рахунки арештують, а справу передадуть до суду. Я постійно виправдовувалась, що я не відмовляюся платити, а до банку звернулась задля врегулювання кредитної заборгованості, з проханням надання кредитних канікул, які допоможуть мені хоч якось покращити мій фінансовий стан. Я намагалась поговорити з працівником Сергієнко про те, що телефоную я все ж таки з приводу врегулювання боргу, а преступницею себе не вважаю, не дивлячись на приниження цієї особи, та просила повернутись до питання подання заявки на реструктуризацію, адже не розумію, її розглядають чи ні, але з мене продовжували знущатись. На моє прохання представитись, так як працівник не сказав як його звати, мені відповіли, що нададуть таку інформацію лише після того, як працівник висловиться, і далі продовжував погрожувати шантажем та принижувати, мені прийшлось вислухати, таке приниження, щоб дізнатись як його звати. Потім мені стало зле, я положила слухавку, але тортури продовжувались з номеру 0503589826, з якого перетелефонував Сергієнко та продовжував знущатись. Людина продовжувала мені погрожувати, я вже потребувала медичної допомоги і положила слухавку невзмозі більше витримувати знущання. Сергієнко потім продовжував писати мені повідомлення з погрозами у вайбері. Питання щодо отримання інформації щодо реструктуризації вирішене не було. З приводу незаконного переслідування, погроз та шантажу, а також доведення мене до безпорадного стану, який потребував медичної допомоги, на Сергієнко Бориса Борисовича я подала заяву до Національної поліції. Маю всі записи розмов з цією особою.
Натомість пізніше, зателефонувавши до банку, питання було вирішене іншими працівниками банку, та виявилось, що моя заявка на реструктуризацію опрацьована, погоджена 08 лютого та знаходиться в роботі, а мені необхідно дочекатись, поки банк проведе її та внесе зміни у Додаток. Таким чином Сергієнко перевищив свої повноваження, ввів мене в оману щодо стану моєї заявки, знущаючись з мене, займався самоуправством. Буду дуже вдячна Банку, якщо дана людина Сергієнко Борис Борисович) буде відсторонена від своїх службових обов’язків та звільнена, адже такі неадекватні люди не повинні паплюжити репутацію банку, все ж таки моє питання було вирішене іншими працівниками банку, які дотримуються етикету ділового спілкування з клієнтами. Якщо Банк особисто призначає (закріплює) працівника щодо врегулювання моєї кредитної справи, прошу Вас призначити іншого працівника банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 лютого 2023, 19:31
Доброго вечора!
Нам щиро прикро за ситуацію, яка склалась під час обслуговування. Приносимо вибачення свої вибачення. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось завжди створити комфортні умови обслуговування. Розуміємо, що наразі дуже складні часи для кожного українця та у випадку скрутного становища завжди готові розглянути питання, щодо погашення кредиту індивідуально.
Дякуємо за зворотній зв'язок, ми обов'язково все проаналізуємо та розберемось у ситуації. Будемо тримати Вас в курсі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 березня 2023, 14:00
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування. Щойно отримали інформацію від менеджера з обслуговування клієнтів, що ситуацію було аналізовано та він з'єднався з Вами.
Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування, тому в якості маленького бонусу та Вашої посмішки відправляємо Вам універсальний сертифікат.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
litvnad 27 лютого 2023, 20:19
Даний банк не нарахував заробітну плату за лютий, коли Ощадбанк і Приват виплатили ще в п’ятницю. Обслуговування на нуль.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 лютого 2023, 8:53
Добрий день! Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Ми не затримуємо виплати заробітньої плати та у разі надходження запиту від зарплатної компанії на зарахування коштів на Ваш рахунок- опрацьовуємо його у найкоротший можливий термін та не пізніше наступного робочого дня.
У даному випадку рекомендуємо звернутись до бухгалтера зарплатної компанії з питання перерахування коштів на Ваш рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evgecka 24 лютого 2023, 22:29
У матері трьома платежами всі кошти (13000) з карти зникли. Платежі на аліекспрес. Ніколи навіть не реєструвалась ні на аліекспресі ні в інших онлайн магазинах. Це яким, розкажіть мені, чином, по карті, з якої ніколи нічого не купувалось онлайн — проходить 3 платежі підряд, при чому з конвертацією в євро, і ні смс, ні в мобільній програмі банку, жодного запиту підтвердження транзакції, жодного сповіщення!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 лютого 2023, 8:57
Доброго дня!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
MykhailoB 24 лютого 2023, 21:19
Почитайте пост унизу. Якийсь товариш скаржиться, що у нього нібито Aliexpress вкрав гроші. Через нього тепер усі клієнти з картами райфу не можуть платити на Aliexpress — усі транзакції заблоковані.
Пройшов цілий день, фахівці з безпеки райфу мали вже щось знайти. Де результати?
Сотні тисяч людей не можуть зробити покупки через одного товариша. Зауважу, що Aliexpress — найбільший торговий майданчик у світі та з безпекою там все гаразд. На відміну від громадян, котрі реєструють на своїх телефонах якісь розводилова, типу кешбеків, а потім пишуть, що у них вкрали гроші.
Райфу величезний мінус через неадекватну реакцію на точковий інцидент. Це просто провал. Спробую достукатися до ЗМІ, щоб оприлюднити це
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 лютого 2023, 8:51
Доброго дня!
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. У разі виявлення неодиночних звернень, щодо списань на тому чи іншому сервісі, фахівці проводять ретельну перевірку, для виявлення причин та можливості подальшого користування Інтернет ресурсом. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure ( послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Щодо питання з ресурсом Aliexpress, тимчасово операції на сайті заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
v737 23 лютого 2023, 20:48
21 лютого 2023 на Aliexpress пішли усі гроші з картки. Номер спірної транзакції 462937. Карткою користувалась безпечно, дані не розголошувала.
Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував.
Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 9:03
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування відповіді.

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.

Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення, особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
khvorost 23 лютого 2023, 16:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Пирогова, 7-7Б
По состоянию на 13:30 по киевскому времени акции банка упали на 7,6% после того, как в пятницу он сообщил агентству Reuters, получивший запрос на информацию от Управления по контролю за иностранными активами (OFAC) Минфина США.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 лютого 2023, 16:27
Доброго дня.

Райффайзен Банк Україна є окремою юридичною особою і здійснює діяльність виключно на території України. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.

Група РБI першою з міжнародних банківських груп оголосила, що розглядає всі стратегічні можливості щодо майбутнього Райффайзенбанк росія, в тому числі ретельний спланований вихід з банку. Проте з огляду на складність ситуації і, в тому числі, на обмежувальні заходи, встановлені російською федерацією, цей процес триває

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Aktair1 22 лютого 2023, 19:14
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 224
Допоможіть будь ласка повернути 13500гр які 16.02.2023, у відділенні м. Черкаси, вул, Гоголя224, проковтнув ваш термінал після чого він виключився не дав чек і не зарахував гроші на рахунок.На горячий лініі пообіцяли до 5днів вирішити, номер спірної транзакції 462026.Мені, що треба визивати поліцію? Скільки часу мені ще чекати? Це що так важко перевірити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 19:33
Доброго дня!

Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація. По запитам на оскарження в банкоматах, зазвичай, термін розгляду — до 5 днів, оскільки потрібно провести інкасацію банкомату, здійснити перевірку камер спостереження та звірити залишки, але іноді виникають затримки, пов'язані з необхідністю додаткової перевірки.

По Вашій заявці на оскарження ми зафіксували додатковий запит на пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за незручності.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
viks111 22 лютого 2023, 18:36
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
Вчора 21 лютого о 5 годині вечора були викрадені кошти з карти, яка ніколи не використовувалася в інтернеті і ніде не світилася. Була відкрита як додаткова. Було декілька транзакцій в євро, причому таке враження, що мої ліміти хтось скинув до цього. Суми списань дуже великі. Карту заблокували, сказали, що можливо вона була додана в якийсь гаманець до цього і що вони цього не можуть ідентифікувати. А сьогодні уже з іншої карти цього ж банку приходить повідомлення, що її хочуть додати в гаманець. Це те, що вчора не могла ідентифікувати, а сьогодні вже працює виявляється. Враховуючи те, що тут такий же відгук за вчора від іншого користувача, то проблема не в моїх картах, як мені розказує банк, а в безпеці наших данних в банку. Хтось злив данні користувачів шахраям та ще й знав дирки банку в безпеці. Будь ласка не робіть дурнів з ваших клієнтів, поверніть кошти людям й накажіть винних!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 19:04
Доброго дня.

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування, рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
andriif 22 лютого 2023, 18:29
21/02/23 близько 17 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями.
Платіж був проведений у євро, з приміткою aliexpress. Карта фізично знаходилась у мене, при цьому до жодного сайту я ії не додавал ніколи.
Підтверження транзакціі с смс на номер телефону не приходило. Лише прийшло повідомлення про списання коштів.
Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли № 462935, чекаю на вирішення цієї проблеми!!!
Виглядає як утечка приватної інформаціі користувачів банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 19:53
Доброго дня!

Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання, та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.

Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.

Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.

По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення

З повагою та турботою,
@RaifHelp
kovalevaIV 21 лютого 2023, 22:38
Сьогодні близько 16 години з моєї картки було несанкціоноване списання коштів шахраями. Платіж був проведений у євро, з картки звісно був списаний еквівалент цієї суми. Як так сталося, що картки взагалі не захищені від подібних транзакцій? Сума не маленька, чому в мене не запросили підтвердження транзакції? Лише прийшло повідомлення про списання вже постфактум. Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли, чекаю на вирішення цієї проблеми!!! Виходить що банк не надійний і не потрібно зберігати свої кошти на рахунках в цьому банку???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 10:53
Доброго дня! Перш за все дякуємо за очікування.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Переказати кошти з рахунку або сплатити карткою 3-я особа може при умові, якшо надано дані по картці чи до входу в додаток.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)

З повагою та турботою,
@RaifHelp
25531818 21 лютого 2023, 19:33
Розрахувався на заправці WOG через додаток у телефоні за пальне. Через два дні випадково помітив нестачу грошей на рахунку. Із виписки побачив, що через день після розрахунку банк списав у мене кошти за заправку, але таку ж суму залишив заблокованою. На гарячій лінії Райфу оператор сказала, що це «такі налаштування WOG». Мовляв, кошти розблокуються і мені повернуться протягом восьми діб. Чому якісь налаштування дозволяють списувати витрачені кошти і залишати таку саму суму заблокованою більше ніж на тиждень, в Райфі пояснити не змогли.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 20:13
Доброго дня!

Дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Але хочемо зауважити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання. Максимальний термін очікування банком запиту на списання для операцій розрахунку за товар чи послугу — до 8 днів, та якщо на 9 день з моменту здійснення операції підтвердження від сервісу не надійде, або якщо протягом цього терміну сервіс до банку направить запит на скасування — операція зникне з виписки, а кошти за операцію розблокуються і будуть доступними для користування.

Якщо по повторній операції не відбудеться розблокування, та обидва списання будуть повністю оброблені — Ви можете написати до чату системи Райф Онлайн, або зателефонувати до банку для подання запиту на оскарження повторної операції.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Бец 20 лютого 2023, 18:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 37/13
Поповнення готівки та зняття валюти — все дуже чітко та зручно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2023, 18:05
Доброго дня!

Щиро вдячні Вам за позитивний відгук про досвід співпраці з нашим банком!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
responsible 16 лютого 2023, 14:31
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 246
2 січня 2023 р. у відділенні Райффайзен Банку закрив 3 карткові рахунки, одник із яких — кредитний. Заборгованості перед банком не мав та не маю, що усно підтвердила менеджер та наголосила, що процес триватиме максимум 10 робочих днів. Через декілька тижнів в Українському Бюро Кредитних Історій (УБКІ) виявив, що кредит від Райффайзену активний й попрохав УБКІ виправити помилку, на що мені вказали, що інформація вірна й банк повинен надіслати оновлення. На моє прохання оператору вирішити проблему, банк відреагував лишень раз — 28 січня 2023 р., — дзвінком від відповідального менеджера, який пообіцяв все владнати й повідомити результат впродовж 3 — 5 днів. Опісля цього банк про мене забув.
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.

Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?

Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 14:34
Доброго дня!
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 лютого 2023, 15:01
Доброго дня.

Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
krv77 16 лютого 2023, 4:58
Користуюсь кредитною карткою «100 днів».
Оплата у магазинах. З кредитної картки готівку не знімав, в інтернеті не платив, спірних транзакцій із поверненням не було.
01.12.22 вивів картку в +38 грн, перерахувавши заборгованість у грейсперіоді. Перераховував просто заокруглену суму, тому й +38 вийшло.
Тоді ж, 01.12 зробив покупку на 128 грн. Подальші покупки робив у період з 02.12 та пізніше.
У додатку в інформації по карті написано підказку: Заплатіть суму заборгованості до 13.03, щоб залишатися у пільговому періоді.
Оплата обов’язкового платежу налаштована автоматично з іншої картки і працює добре.
Але! Заходжу сьогодні у додаток і бачу:
Усього використано Стільки-то
У пільговому періоді Стільки-то
Поза пільговим періодом 90,50 грн
Тобто, мабуть, вийшла така історія, що витрати в день погашення минулого грейсперіоду потрапили в нього ж, і не мали 100 днів.
38 — 128 = -90
Я, довіряючи додатку, не поповнював карту. Ну, крім автоматичного обов’язкового платежу.
А в додатку чітко написано — грейсперіод до 13.03
Висновок: Не довіряйте програмі, там недостовірна інформація. Рахуйте самі вашу заборгованість.
Ну, а я, швидше за все, піду платити відсотки, які нараховані на заборгованість через вихід із грейсперіоду. І, звичайно, на всю суму за три місяці, а не на нещасні 90 грн.
Ви програмісту-розробнику повідомлень у додатку премію випишіть із моїх відсотків.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 9:06
Доброго дня!
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, для того, щоб наші клієнти були задоволені.
Ви дуже відповідальний та фінансово підкований користувач, який слідкує за своїм рахунком, і це вражає.
Хочемо звернути увагу, що при поповненні карти та закритті попереднього пільгового періоду, необхідно дочекатися коли сума поповнення опрацюється та відобразиться по виписці, зазвичай це займає до 2-х днів. Після чого, потрібно проводити вже новий платіж, для відкриття нового пільгового періоду.
Дуже хочемо розглянути Вашу ситуацію індивідуально та допомогти у вирішенні питання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення (з вказанням ідентифікаційного коду). Будемо вдячні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
0631407661 15 лютого 2023, 22:06
Сьогодні заблокували мою картку, причина досі для мене не відома, мені її не говорять, сказали що це конфіденційна інформація, сказали що я більше не можу навіть відкрити новий рахунок! Я досі в недорозумінні! 12 років користуюся цим банком і ніколи ніяких притензій не було і мене все влаштовувало, до сьогоднішнього дня! Без пояснень і всього іншого!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 8:57
Доброго дня!
Дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже приємно мати з Вами співпрацю такий тривалий період, ми це цінуємо.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо при використанні рахунку виявлено порушення умов договору та його було використано не за призначенням, карти до рахунку обмежуються та подальше використання рахунку є неможливим.
Для більш детального аналізу ситуації, просимо Вас завітати у найближче відділення Райфу.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Евгения Елькина 15 лютого 2023, 17:30
Добрий день! 31.01.2023 року у 12 г.20 хв. я купувала ліки у аптеці Копійка (Урлівська 23)на суму 1559.50 грн. Картку до терміналу прикладала та вводила пінкод 1 раз.Чек отримала один -він є в наявності. Але гроши с картки списали 2 рази поряд.Я відразу ж зателефонувала в банк — розповіла ситуацію і оператор підтвердила що було 2 списання й оформила заявку.Номер заявки 459295.Оповіщення що заяву прийнято я отримала в оповіщеннях. Оператор сказала що будуть розглядати до 10 робочих днів. Але й досі немає повернення грошей.Будь ласка візьміть до уваги та розгляньте мою заяву на подвійне списання грошей. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 лютого 2023, 17:35
Доброго дня.
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Розгляд заявок на оскарження здійснюється зазвичай в максимально короткі терміни, оскільки ми розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, особливо в такі буремні часи. Та іноді дійсно можуть виникати затримки, у випадку необхідності додаткової перевірки.
Зі свого боку додатково здійснили запит на уточнення можливості пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 лютого 2023, 12:01
Доброго дня!
Перш за все, дякуємо за тривале очікування. Отримали інформацію, що Ваш запит на оскарження було виконано, та Вам мало надійти повідомлення щодо результатів розгляду.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
bigalexa 14 лютого 2023, 16:22
Шановний @RaifHelp!
Оскільки ні через «Форму зворотного зв’язку» на сайті банку, ні через зв’язок з оператором підтримки клієнтів мені так і не вдалося отримати відповідь, вимушений написати у розділ «Відгуки» цього поважного сайту.
Прошу з’ясувати причини, чому вже протягом 11 місяців ніяк не можуть зарахувати на мою картку власні кошти, які було повернуто однією електронною торговою площадкою! ARN reference number: 05130862070910020605853
Заява на спірну транзакцію #434551 від 01.08.22 р.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 лютого 2023, 16:25
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та ми зробимо все необхідне для її перевірки. Запит взяли в роботу під свій контроль по результату — надамо зворотній зв'язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Сергій Нестеренко 14 лютого 2023, 14:07
На початку лютого в РайфайзенБанку з моїх двох карток одночасно шахраї вкрали 7751,89 грн шляхом множинних транзакцій за оплату реклами на Facebook. Жодну з цих транзакцій я не погоджував. Банк стверджує, що мого погодження для здійснення транзакцій було не потрібно.Як так? 03 лютого зареєстрував заяви на спірні транзакції №№ 459868 і 459 830. 06 лютого повернули 1069.53 грн на одну з карток. Тиждень не міг добитися відповіді стосовно іншої картки. Нарешті сьогодні 14.02.2023 дочекався щоб оператор Анастасія 125 зателефонувала і повідомила, що я отримаю письмову відповідь не раніше 19 березня 2023 року. Хочу зазначити, що картка жодного разу не використовувалася для платежів в інтернеті, взагалі лише один раз майже рік тому з неї знималася готівка в банкоматі. Картки нікому не передавав і виключаю можливість того, що шахраї могли заволодити інформацією про картки від мене.Вважаю, що інцидент міг статися лише через незадовільну роботу системи безпеки банку, бо інакше нерозумію як шахраї заводили реквізитатами ВІДРАЗУ ДВОХ КАРТОК одна з яких взагалі лежала вдома в сейфі. Тому не рекомендую зберігати власні кошти в Райфайзен Банку.Оператори коллцентру дуже «гарно» роблять свою роботу, до них зауважень немає, вони виконують роль блискавкозахисту, як я зрозумів їхне завдання «заволинити» інцідент. Залишив звернення на https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma, але змістовної відповіді на мої письмові звернення не отримав, лише формальні відписки: відповідь надана, зверненя розглядається. Отже форма зворотньго зв’язку не працює. Крім того «Райффайзен Банк» попереджає, що не може гарантувати, що всі звернення, які направляються до Банку іншими каналами, зокрема на електронні поштові скриньки, будуть отримані та розглянуті.Тобто коло замкнулося. Правди добитися дуже важко.Я розумію, що Райфайзен Банк не хоче визнавати недоліки в роботі своєї системи безпеки, але це невелика сума для Банку і вважаю що репутація коштує дорожче.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 лютого 2023, 14:16
Доброго дня!
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 лютого 2023, 14:33
Запит взято в роботу, для детального аналізу звернення. Додатково, з Вами зв’яжиться наш менеджер. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 1 березня 2023, 14:08
Вітаємо, шановний Сергію !
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝