×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
З карти вкрали гроші
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Возврат денег которые не выдал банкомат
Перш за все, дякуємо Вам за очікування відповіді.
Розуміємо Ваше хвилювання, дійсно ситуація неприємна. Вибачте за незручність. Розумієте, банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажити чи ще щось.
Ви зробили вірно, що звернулись до лінії підтримки Вашого Банку для створення запиту на оскарження операції. Терміни розгляду встановлюються міжнародною платіжною системою. Так як ситуація сталась із банкоматом Райфу — ми завжди готові піти на зустріч на надати відповідь за запитом від Банку, що обслуговує карту.
Щодо можливості пришвидшення розгляду запиту на оскарження операції рекомендуємо звернутись до Вашого Банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам прикро отримати такий коментр. При проведенні неуспішного зняття коштів для здійснення оскарження операції необхідно звернутись до лінії підтримки банку, що обслуговує карту.
За отриманням запиту від обслуговуючого карту банку ми завжди готові до комунікації та надаємо відповідь. Термін розгляду запиту на оскарження встановлюються міжнародною платіжною системою та для пришвидшення розгляду оскарження необхідно звернутись до банку, що обслуговує карту.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (17)
Хамське відношення працівника РАЙФАЙЗЕН БАНКУ аваль , шантаж та приниження
На дії працівника банку щодо здійснення погроз та шантажу
Звертаюсь до Вас с проханням здійснити заходи притягнення до відповідальності працівника банку центрального офісу Сергієнко Бориса Борисовича, який займає посаду менеджера відділу кредитної заборгованості райфайзен банку аваль.
28 лютого 2023 року я звернулась до банку з приводу врегулювання кредитної заборгованості за кредитною картою № 5120700010322716, за якою створився борг в розмірі 436 гривень. Я просила оформити реструктуризацію, та намагалася запитати, що з моєю заявкою, яку я подала на реструктуризацію 30 січня 2023 року, адже відповіді по заявці я не отримала і не розумію як бути далі, адже заборгованість зростає.
Працівник банку ввів мене в оману, сказав, що я неправильно подала заявку, тобто, заявка подана на рефінансування, а не на реструктуризацію, а це різні речі, тому відповіді і немає. Потім працівник став звинувачувати мене, що я самий проблемний клієнт банку, що я зловживаю становищем та не хочу платити, змусив мене виправдовуватись, чому так сталося (на що він не мав морального права), принижував. Працівник банку Сергієнко Борис Борисович постійно принижував мене, вимагав негайного внесення коштів. Знущання здійснювались близько години, при цьому працівник сказав, що особисто буде переслідувати мене, і якщо я не внесу заборгованість до того числа, яке він поставив самостійно, мої рахунки арештують, а справу передадуть до суду. Я постійно виправдовувалась, що я не відмовляюся платити, а до банку звернулась задля врегулювання кредитної заборгованості, з проханням надання кредитних канікул, які допоможуть мені хоч якось покращити мій фінансовий стан. Я намагалась поговорити з працівником Сергієнко про те, що телефоную я все ж таки з приводу врегулювання боргу, а преступницею себе не вважаю, не дивлячись на приниження цієї особи, та просила повернутись до питання подання заявки на реструктуризацію, адже не розумію, її розглядають чи ні, але з мене продовжували знущатись. На моє прохання представитись, так як працівник не сказав як його звати, мені відповіли, що нададуть таку інформацію лише після того, як працівник висловиться, і далі продовжував погрожувати шантажем та принижувати, мені прийшлось вислухати, таке приниження, щоб дізнатись як його звати. Потім мені стало зле, я положила слухавку, але тортури продовжувались з номеру 0503589826, з якого перетелефонував Сергієнко та продовжував знущатись. Людина продовжувала мені погрожувати, я вже потребувала медичної допомоги і положила слухавку невзмозі більше витримувати знущання. Сергієнко потім продовжував писати мені повідомлення з погрозами у вайбері. Питання щодо отримання інформації щодо реструктуризації вирішене не було. З приводу незаконного переслідування, погроз та шантажу, а також доведення мене до безпорадного стану, який потребував медичної допомоги, на Сергієнко Бориса Борисовича я подала заяву до Національної поліції. Маю всі записи розмов з цією особою.
Натомість пізніше, зателефонувавши до банку, питання було вирішене іншими працівниками банку, та виявилось, що моя заявка на реструктуризацію опрацьована, погоджена 08 лютого та знаходиться в роботі, а мені необхідно дочекатись, поки банк проведе її та внесе зміни у Додаток. Таким чином Сергієнко перевищив свої повноваження, ввів мене в оману щодо стану моєї заявки, знущаючись з мене, займався самоуправством. Буду дуже вдячна Банку, якщо дана людина Сергієнко Борис Борисович) буде відсторонена від своїх службових обов’язків та звільнена, адже такі неадекватні люди не повинні паплюжити репутацію банку, все ж таки моє питання було вирішене іншими працівниками банку, які дотримуються етикету ділового спілкування з клієнтами. Якщо Банк особисто призначає (закріплює) працівника щодо врегулювання моєї кредитної справи, прошу Вас призначити іншого працівника банку.
Нам щиро прикро за ситуацію, яка склалась під час обслуговування. Приносимо вибачення свої вибачення. Ми цінуємо кожного клієнта та намагаємось завжди створити комфортні умови обслуговування. Розуміємо, що наразі дуже складні часи для кожного українця та у випадку скрутного становища завжди готові розглянути питання, щодо погашення кредиту індивідуально.
Дякуємо за зворотній зв'язок, ми обов'язково все проаналізуємо та розберемось у ситуації. Будемо тримати Вас в курсі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість розібрати ситуацію та ще раз перепрошуємо за завдані незручні і негативні емоції. Нам дійсно дуже важливо, щоб Ви залишались лише з гарними враженнями від нашої роботи та обслуговування, тому в якості маленького бонусу та Вашої посмішки відправляємо Вам універсальний сертифікат.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Заробітна плата
Ми не затримуємо виплати заробітньої плати та у разі надходження запиту від зарплатної компанії на зарахування коштів на Ваш рахунок- опрацьовуємо його у найкоротший можливий термін та не пізніше наступного робочого дня.
У даному випадку рекомендуємо звернутись до бухгалтера зарплатної компанії з питання перерахування коштів на Ваш рахунок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Зникли кошти
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація та Ви зіткнулись з шахрайством. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Просимо, будь ласка, в першу чергу власнику рахунку звернутися в Інформаційний центр Банку 0800 500 500 або в «Чат» Райффайзен Онлайн та зафіксувати заявку на оскарження списаних сум, надалі наші фахівці будуть працювати над цим.
Хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
На даний момент на цьому сайті тимчасово операції заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
Навіть уявити не можемо, які Ви переживаєте емоції проте, зробимо все можливе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Raiffeisen заблокував для всіх клієнтів транзакції з Aliexpress
Пройшов цілий день, фахівці з безпеки райфу мали вже щось знайти. Де результати?
Сотні тисяч людей не можуть зробити покупки через одного товариша. Зауважу, що Aliexpress — найбільший торговий майданчик у світі та з безпекою там все гаразд. На відміну від громадян, котрі реєструють на своїх телефонах якісь розводилова, типу кешбеків, а потім пишуть, що у них вкрали гроші.
Райфу величезний мінус через неадекватну реакцію на точковий інцидент. Це просто провал. Спробую достукатися до ЗМІ, щоб оприлюднити це
В першу чергу хочемо подякувати за очікування.
Безпека наших клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. У разі виявлення неодиночних звернень, щодо списань на тому чи іншому сервісі, фахівці проводять ретельну перевірку, для виявлення причин та можливості подальшого користування Інтернет ресурсом. Райф — завжди гарантує збереження коштів, проте і сам держатель карти також має дбати про безпеку: не передавати дані карти шахраям, не вносити дані карти на не захищеному сайті, перевірити чи підключено карту до послуги 3D Secure ( послуга, яка формує ОТП-пароль у вигляді смс при проведенні платежу).
Щодо питання з ресурсом Aliexpress, тимчасово операції на сайті заблоковані, оскільки на сайт продовжуються хакерські атаки, відновлення операцій буде можливим, коли це стане безпечно.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (10)
Aliexpress шахрайство, списання всієї суми на рахунку
Гроші лежали — банк користувався ними, даючи кредити і інші операції. А надійність зберігання не гарантував.
Поверніть гроші через вашу вину у системі безпеці. А то наче карта валялась на вулиці.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення, особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Райф готовится к отрицательному всплытию
Райффайзен Банк Україна є окремою юридичною особою і здійснює діяльність виключно на території України. Банк припинив відносини з клієнтами та грошима, що мають російське та білоруське походження. Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора.
Група РБI першою з міжнародних банківських груп оголосила, що розглядає всі стратегічні можливості щодо майбутнього Райффайзенбанк росія, в тому числі ретельний спланований вихід з банку. Проте з огляду на складність ситуації і, в тому числі, на обмежувальні заходи, встановлені російською федерацією, цей процес триває
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
Термінал не зарахував гроші
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація. По запитам на оскарження в банкоматах, зазвичай, термін розгляду — до 5 днів, оскільки потрібно провести інкасацію банкомату, здійснити перевірку камер спостереження та звірити залишки, але іноді виникають затримки, пов'язані з необхідністю додаткової перевірки.
По Вашій заявці на оскарження ми зафіксували додатковий запит на пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Банк не захищає ваші кошти, шахраї списали гроші з карти без будь-якого мого підтвердження
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування, рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Несанкціоноване списання коштів з картки
Платіж був проведений у євро, з приміткою aliexpress. Карта фізично знаходилась у мене, при цьому до жодного сайту я ії не додавал ніколи.
Підтверження транзакціі с смс на номер телефону не приходило. Лише прийшло повідомлення про списання коштів.
Користуюсь картками різних банків більше 20 років, проте в такій ситуації вперше. Заявку в банку прийняли № 462935, чекаю на вирішення цієї проблеми!!!
Виглядає як утечка приватної інформаціі користувачів банку.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, та запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання, та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів.
Ми цілком розуміємо Ваше невдоволення та обурення — особливо, коли ситуація виникає несподівано. Та хочемо зауважити, що всі списання банк здійснює згідно запитів, які надходять — і якщо в запиті на списання від сервісу (у Вашому випадку це aliexpress) було вказано всі дані Вашої картки, то ми, на жаль, не можемо «відмовити» сервісу в такому списанні.
Для більш безпечного користування карткою рекомендуємо одразу налаштовувати по картці функцію 3D Secure — за допомогою цієї функції операції в інтернеті виконуються з підтвердженням за допомогою одноразового коду, що надсилається на Ваш номер телефону, та без введення даного коду буде неможливо провести операцію.
По запиту на оскарження, який Ви подали, як тільки до банку надійдуть результати розгляду, Вам одразу ж буде направлено смс-повідомлення
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Несанкціоноване списання коштів з картки
Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством, запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань.
Переказати кошти з рахунку або сплатити карткою 3-я особа може при умові, якшо надано дані по картці чи до входу в додаток.
Ми хотіли б розібратись та спробувати допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Подвійне списання коштів через WogPay
Дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручностей. Але хочемо зауважити, що механіка роботи міжнародних платіжних систем наступна: сервіс, за допомогою якого Ви проводите операцію по картці, спочатку надсилає до банку запит на блокування коштів на картці (операція у стані «В обробці»), а потім — запит на списання. Максимальний термін очікування банком запиту на списання для операцій розрахунку за товар чи послугу — до 8 днів, та якщо на 9 день з моменту здійснення операції підтвердження від сервісу не надійде, або якщо протягом цього терміну сервіс до банку направить запит на скасування — операція зникне з виписки, а кошти за операцію розблокуються і будуть доступними для користування.
Якщо по повторній операції не відбудеться розблокування, та обидва списання будуть повністю оброблені — Ви можете написати до чату системи Райф Онлайн, або зателефонувати до банку для подання запиту на оскарження повторної операції.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Зручно та швидко
Щиро вдячні Вам за позитивний відгук про досвід співпраці з нашим банком!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
1.5 місяці та 20 днів відповідно чекаю закриття кредитуного рахунку та обіцяного дзвінка від Райффайзен Банку
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.
Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?
Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Проблеми інформування у додатку
Оплата у магазинах. З кредитної картки готівку не знімав, в інтернеті не платив, спірних транзакцій із поверненням не було.
01.12.22 вивів картку в +38 грн, перерахувавши заборгованість у грейсперіоді. Перераховував просто заокруглену суму, тому й +38 вийшло.
Тоді ж, 01.12 зробив покупку на 128 грн. Подальші покупки робив у період з 02.12 та пізніше.
У додатку в інформації по карті написано підказку: Заплатіть суму заборгованості до 13.03, щоб залишатися у пільговому періоді.
Оплата обов’язкового платежу налаштована автоматично з іншої картки і працює добре.
Але! Заходжу сьогодні у додаток і бачу:
Усього використано Стільки-то
У пільговому періоді Стільки-то
Поза пільговим періодом 90,50 грн
Тобто, мабуть, вийшла така історія, що витрати в день погашення минулого грейсперіоду потрапили в нього ж, і не мали 100 днів.
38 — 128 = -90
Я, довіряючи додатку, не поповнював карту. Ну, крім автоматичного обов’язкового платежу.
А в додатку чітко написано — грейсперіод до 13.03
Висновок: Не довіряйте програмі, там недостовірна інформація. Рахуйте самі вашу заборгованість.
Ну, а я, швидше за все, піду платити відсотки, які нараховані на заборгованість через вихід із грейсперіоду. І, звичайно, на всю суму за три місяці, а не на нещасні 90 грн.
Ви програмісту-розробнику повідомлень у додатку премію випишіть із моїх відсотків.
Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу та Банк робить все можливе, для того, щоб наші клієнти були задоволені.
Ви дуже відповідальний та фінансово підкований користувач, який слідкує за своїм рахунком, і це вражає.
Хочемо звернути увагу, що при поповненні карти та закритті попереднього пільгового періоду, необхідно дочекатися коли сума поповнення опрацюється та відобразиться по виписці, зазвичай це займає до 2-х днів. Після чого, потрібно проводити вже новий платіж, для відкриття нового пільгового періоду.
Дуже хочемо розглянути Вашу ситуацію індивідуально та допомогти у вирішенні питання, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення (з вказанням ідентифікаційного коду). Будемо вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (23)
Не зрозуміла ситуація
Дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже приємно мати з Вами співпрацю такий тривалий період, ми це цінуємо.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо при використанні рахунку виявлено порушення умов договору та його було використано не за призначенням, карти до рахунку обмежуються та подальше використання рахунку є неможливим.
Для більш детального аналізу ситуації, просимо Вас завітати у найближче відділення Райфу.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Повернення коштів при подвійному списанні
Дуже прикро, що з Вами сталась така ситуація.
Розгляд заявок на оскарження здійснюється зазвичай в максимально короткі терміни, оскільки ми розуміємо важливість коштів для наших клієнтів, особливо в такі буремні часи. Та іноді дійсно можуть виникати затримки, у випадку необхідності додаткової перевірки.
Зі свого боку додатково здійснили запит на уточнення можливості пришвидшення розгляду. Приносимо вибачення за необхідність очікувати.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Перш за все, дякуємо за тривале очікування. Отримали інформацію, що Ваш запит на оскарження було виконано, та Вам мало надійти повідомлення щодо результатів розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Не зарахування коштів
Оскільки ні через «Форму зворотного зв’язку» на сайті банку, ні через зв’язок з оператором підтримки клієнтів мені так і не вдалося отримати відповідь, вимушений написати у розділ «Відгуки» цього поважного сайту.
Прошу з’ясувати причини, чому вже протягом 11 місяців ніяк не можуть зарахувати на мою картку власні кошти, які було повернуто однією електронною торговою площадкою! ARN reference number: 05130862070910020605853
Заява на спірну транзакцію #434551 від 01.08.22 р.
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам дуже прикро, що склалась така ситуація та ми зробимо все необхідне для її перевірки. Запит взяли в роботу під свій контроль по результату — надамо зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Не рекомендую зберігати власні гроші в Райфайзен Банку
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Нам щиро шкода за інцидент, який стався зі списанням коштів з рахунку. Запевняємо, що Банк гарантує повну безпеку коштів на рахунках клієнтів, подібні списання можуть, дійсно, відбуватися без підтвердження власника рахунку при умові, якщо дані карти було підв'язано до зазначеного сервісу.
У разі, звернення з таким питанням, спеціалісти Банку ретельно перевіряють інформацію по заявці на оскарження, для детального аналізу.
Просимо Вас, додатково, написати нам у особисті повідомлення дані ідентифікаційного коду, для індивідуального перегляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже вдячні за Ваше очікування, наразі питання повністю врегульовано та вирішено, по всім зареєстрованим заявам проведено повернення. Додатково, з Вами вже зв’язався наш менеджер та в телефонному режимі проведено комунікацію.
Повторно приносимо вибачення за доставлені незручності, цінуємо, що Ви з нами :) Гарного весняного дня та головне — бережіть себе.
Коментарі (10)