Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужасное качество предоставляемых услуг!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
KhaustovaMarina 20 липня 2021, 14:45
Оплатила (через интернет) с карты банка Райффайзен на счёт Университета в Чехии четыре платежа. Три платежа оплатила 01.07.21 г. и ещё один платёж 02.07.21 г. Деньги до сих пор не пришли на счёт университета, сегодня уже 20.07.21 г.
Два оператора горячей линии прервали связь, как только поняли, что ситуация конфликтная. Третья оператор, хотя бы закончила разговор до конца. В отделении этого банка, в моём городе, единственное, чем мне смогли помочь — дали банковскую выписку с моего счёта. Но это не решило моей проблемы!
С моей карты деньги списали, но до университета они не дошли! Ужасное, отвратительное качество предоставляемых услуг!!! Никому и никогда не советую Райффайзен банк!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 14:50
Доброго дня! Дякуємо за відгук та просимо Вас, для детальної перевірки ситуації та якості наданих консультацій, зазначити номер телефону з якого зверталися до Інформаційного центру Банку (можна в особистих повідомленнях).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 липня 2021, 14:55
Номер телефона бачимо у заявці, розпочинаємо перевірку. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Полезный комментарий
rbacomplaints 24 липня 2021, 11:06
Доброго ранку! Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися працівники Інформаційного центру, пояснили ситуацію, принесли вибачення та повідомили про можливі шляхи вирішення. Повторно приносимо вибачення та дякуємо за розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
20 липня 2021, 14:55
#
Корисний коментар
Номер телефона бачимо у заявці, розпочинаємо перевірку. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
+
0
rbacomplaints
Ответ банка
rbacomplaints
24 липня 2021, 11:06
#
Корисний коментар
Доброго ранку! Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися працівники Інформаційного центру, пояснили ситуацію, принесли вибачення та повідомили про можливі шляхи вирішення. Повторно приносимо вибачення та дякуємо за розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися