Мінфін - Курси валют України

Встановити

Задовбали смсками

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Sheina 18 липня 2021, 2:49
Ніколи не була клієнтом цього банку, та вже і не буду. Більше тижня тому мені прийшло від них повідомлення про розрахунок карткою в мережі АТБ, моєму здивуванню не було меж, оскільки їхньої картки я ніколи не мала взагалі. У колцентрі мені підтвердили інформацію, що я не є їх клієнтом, що мій номер у них не зареєстрований і винесли вердикт, зо це тіпа якийсь збій. Ну Ок, всяке буває. На наступний день мені знов приходить смс, вже про зняття готівки…у 7 ранку… ну Ок… знов подзвонила до них… вже сказали, зо то у когось просто схожий номер і от людина помилилась… пообіцяли виправити ситуацію протягом 2 днів. Пройшло вже біля тижня, але смс приходять по декілька разів. Я вже вивчила всі фінансові потоки людини, яку ніколи не бачила в очі. Мої дзвінки на колцентр нічого не дають, мені просто кожнооо разу кажуть про помилку і що зафіксували звернення, щось там заблокували і більше мені нічого не прийде. Але мені приходить…і якщо в день то ще таке, хоч і напрягає вже, але в 7 ранку і в 1:30 ночі якось взагалі дратує. Я не можу собі дозволити вимкнути звук в телефоні на ніч, в мене на це свої сімейні обставини. Чому я повинна ночами просинатись, зранку дьоргатися із-за вашої халатності чи некомпетентності, чи пофігізму…навіть не знаю яке слово тут більш актуальне. Я дуже сподіваюсь, що банк виправить цю ситуацію, інакше я буду звертатися до поліції, оскільки це явний телефонний тероризм вкупі з афоризмом. Ганьба, Аваль!!! Просто Ф У!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 липня 2021, 8:02
Доброго ранку! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та створені незручності. Просимо вказати номер телефону, на який надходять СМС та з якого Ви телефонували до Інформаційного центру ( можна в особистих повідомленнях). Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 липня 2021, 18:59
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та створені незручності. Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися представники Інформаційного центру Банку, повідомили про причини виникнення ситуації та її вирішення. Сподіваємось на розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
22 липня 2021, 18:59
#
Корисний коментар
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та створені незручності. Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися представники Інформаційного центру Банку, повідомили про причини виникнення ситуації та її вирішення. Сподіваємось на розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися