Мінфін - Курси валют України

Встановити

Аваль Банк кинул на 3500грн.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alex084 8 липня 2021, 17:01
Примерно два года назад, мне нужно было срочно перести 3500 грн. на карту другого Банка. Я ввел данные карты получателя нажал перевести, но деньги так и не перевели. Звонили в банк нам сказали что зачислени происходит до 3-х банковских дней. Прошло три дня денег на карте нет. Потом выясняется что деньги перевелись кому-то на номер телефона 3500 грн. Просили в банка вернуть деньги, но они сказали что это невозможно, так-как мы сами эту операцию провели, хотя мы переводили на банковскую карту получателя. Так какого хр**а деньги пришли левому человеку на номер телефона? Повторюсь я пополнял банковскую карту.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 липня 2021, 17:10
Доброго вечора! На жаль, даних, наданих Вами не достатньо для розуміння ситуації, яка сталася 2 роки тому. А саме не зрозуміло за допомогою якого сервісу здійснювався переказ, чи емітована картка платника нашим Банком, куди саме Ви зверталися для вирішення ситуації (відділення, Інформаційний центр, електронна пошта). При цьому, маємо зазначити, що при проведенні операції, Клієнт вносить всі необхідні для здійснення переказу реквізити і саме на них відправляються кошти. І відповідальність за внесені реквізити на боці Клієнта, при цьому Банк, у будь якій ситуації намагається допомогти у вирішенні питання, якщо існує така можливість.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 липня 2021, 10:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.07.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Коментарі - 1

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
12 липня 2021, 14:43
#
Выписка из банковского счета в помощь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися