Мінфін - Курси валют України

Встановити

Такого цікавого відношення до клієнтів ще не бачила

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
YuliaHURY 30 червня 2021, 20:10
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Гетьмана Мазепи, 3
Вже кілька разів натикалася на непрофесійне ставлення банку до клієнтів. Спочатку підвищили плату за послуги, мова йшла про збільшення з 80 до 200 гривень. По факту знімали по 350, побачила аж після 3тього зняття, звичайно, ніхто не попередив. Подзвонила на гарячу лінію запитати з чим пов’язане таке збільшення платні — отримала таку відповідь: «ну хліб теж подорожчав». :) Коли попросила поговорити з керівником лінії підтримки клієнтів, щоб та пояснила чому взагалі не попередили про справжню суму за послуги, вона зі мною розмовляти відмовилася (хоч і звичайний консультант теж не зміг того пояснити).
Сьогодні вже була остання крапля, коли кошти, які я надіслала з онлайн банкінгу на картку, не надійшли на неї. Банально тому, що банк паралельно зняв комісію за свої послуги і, звісно ж, нікому в голову не прийшло повідомити мені, що сума тепер неактуальна. Лінія підтримки нічим не допомогла. «Дякую» шанованому банку за достойну роботу за своїми немалими тарифами.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 червня 2021, 20:16
Доброго вечора! Дякуємо за відгук, хоч дуже прикро, що він негативний. Дозвольте нам, будь ласка, розібратися в ситуації, вжити заходів для покращення обслуговування та надати Вам коментарі відносно описаної ситуації. Все, що нам для цього потрібно, це номер телефону з якого Ви зверталися до Інформаційного центру Банку. Можна вказати його в особистих повідомленнях, або шляхом створення заявки.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 2 липня 2021, 18:19

Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, принесли свої вибачення та обговорили причини виникнення ситуації. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
2 липня 2021, 18:19
#
Корисний коментар

Доброго вечора! Маємо інформацію, що Вам зателефонували представники Інформаційного центру Банку, принесли свої вибачення та обговорили причини виникнення ситуації. Сподіваємось, що даний прикрий випадок не залишить негативне враження про роботу Банку вцілому та в подальшому співпраця буде приносити лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Такого цікавого відношення до клієнтів ще не бачила