Обман
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
1) В данном случае льготный период заканчивался 28.04.2021 г.
Может стоило позвонить оператору и спросить когда банк в эту дату будет стягивать процент. А стягивает он в районе 00:00 как все банки.
2) денежные средства до полного погашения были внесены и упали на карту 28.04.2021г, т. е в срок, но банк выставил мне комиссию в размере 48,00%, в сумме 791,22 грн.
Ну раз говорите «А» то скажите и «Б». Каким образом были переведены деньги откуда и куда и какого числа. А то с этих слов можно понять одно. Не манипулируйте.
И в отзыве в двух словах. Во-первых не понятно каким образом был сделан перевод. Во-вторых не понимаешь в тарифах и как оно списывает перезвони на гор. линию банка до тех пор пока не поймешь.
Может стоило позвонить оператору и спросить когда банк в эту дату будет стягивать процент. А стягивает он в районе 00:00 как все банки.
2) денежные средства до полного погашения были внесены и упали на карту 28.04.2021г, т. е в срок, но банк выставил мне комиссию в размере 48,00%, в сумме 791,22 грн.
Ну раз говорите «А» то скажите и «Б». Каким образом были переведены деньги откуда и куда и какого числа. А то с этих слов можно понять одно. Не манипулируйте.
И в отзыве в двух словах. Во-первых не понятно каким образом был сделан перевод. Во-вторых не понимаешь в тарифах и как оно списывает перезвони на гор. линию банка до тех пор пока не поймешь.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 17 червня 2021, 10:14
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Дякуємо за очікування відповіді. Маємо зазначити, що подібна ситуація виникає через те, що термін зарахування коштів на рахунок становить до 3-х банківських днів. Дана інформація зазначена в Правилах обслуговування фізичних осіб, які є частиною договору, що укладається з клієнтом та викладені на сайті Банку. Також, дана інформація було повідомлена Вам під час звернення в телефонному режимі до Інформаційного центру Банку. Отже, утримання відсотків було здійснено правомірно, у відповідності до умов договору. При цьому, запевняємо Вас, що ми цінуємо своїх Клієнтів та в будь-якій виниклій ситуації намагаємось знайти рішення, яке б задовольняло їх вимогам. Саме таке рішення прийнято і в даній ситуації, детальна інформація надана Вам в особистих повідомленнях. Просимо Вас в подальшому, при користуванні карткою враховувати термін зарахування коштів та здійснювати погашення за 3 дні до дати закінчення пільгового періоду.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp