Мінфін - Курси валют України

Встановити

Негативно

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Nataliiia78 12 червня 2021, 17:27
Зателефонував робот і повідомив що моя карта буде заблокована, але я не маю карту. Вона була зареєстрована на мій номер минулого власницею. Коли хотіла поговорити із оператором, але він кинув слухавку навіть не вислухавши суть моєї проблеми. Хотіла щоб відкріпили номер від тих даних. Похабне відношення. Їх розсилка мені не потрібна. І банк не має актуальних даних про клієнта.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 червня 2021, 19:05
Доброго дня! Банк зазвичай не телефонує з повідомленням про блокування, можливо це були шахраї, які, зрозумівши, що у Вас немає картки і, відповідно, отримати від Вас гроші не вдасться, перервали розмову. Зателефонуйте нам до Інформаційного центру (0800500500) ми перевіримо.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RosNaz
RosNaz
16 червня 2021, 9:01
#
Повністю підтримую відповідь Банка. Банк ніколи не повідомляє, що ваша картка заблокована смс чи дзвінком
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися