Приховані комісії за перекази
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 27 травня 2021, 16:20
- #
- Корисний коментар
Дякуємо за очікування відповіді.
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.65 | 42.22 |
Всі курси банку |
Після того від'ємного балансу, почалися нараховуватися відсотки за несанкціоноване використання коштів (картка то дебетна). Окей, подумав. Закинув туди кошти, щоб вивести на нуль. Дочекався зарахування коштів на рахунок у виписці. Заблокував картку в додатку, бо не мав уже бажання користуватися цим банком. Поїхав до відділення щоб закрити картку. Співробітниця сказала, що мені потрібно лише у режимі додатку тепер розблокувати картку та зателефонувати в підтримку і так закрити рахунок. Потім я уже дізнався, що підтримка у них працює лише в робочі години. Так і знову забув про банк на пару місців.
Знайшовся час зателефонувати, а мені кажуть, що на картці (заблокованій) борг в -0,01 грн. і поки я її не погашу, закрити рахунок вони не можуть. І дійно, через місяць після того, як я вивів картку в нуль, є операція по списанні з заблокованої картки однієї копійки. Окей, аби тільки закрити питання з цим банком… Запропонували скинути копійку на картку, обов’язково зачекати декілька днів і потім можна знову до них звертатися. Закидаю з картки цього ж банку 0,01 грн на свою картку, а воно логічно повертає платіж, бо картка заблокована. То ж і закрити рахунок виходить ніяк.
Сказати, що Райффайзен якось засмучує не можу, бо уже ситий по горло цим банком, оскільки клієнтом був ще з 2000-их коли він просто називався Аваль.
Але хотілося б вирішити питання з закриттям рахунку, без додаткових поїздок до відділення де з корисного мене можуть послати в чат додатку чи на телефон підтримки.
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та за завдані незручності. Перевіримо викладену Вами інформацію, надамо коментарі та, сподіваємось, вирішимо Ваше питання позитивно.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Питання стосовно анулювання заборгованості, наявної на рахунку, та ініціювання процедури його закриття буде вирішено протягом завтрашнього дня. Додаткову інформацію надамо в коментарях під Вашим відгуком або особистим повідомленням. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp