Банківська картка АТБ від Райффайзен Банк Аваль — це ОБМАН!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.65 |
| USD | 41.85 | 42.24 |
| Всі курси банку | ||
Оскільки розумію, що якщо я просто прийду на відділення, то є велика ймовірність, що мене залишать ні з чим, скажуть карток немає, я вирішив убезпечитися та замовити онлайн. Замовив картку 23.04.2021. В смс повідомленні надіслали, що зможу забрати картку через 5−10 робочих днів. Про прибуття картки буду повідомлений наступним смс. Смс не було, натомість було повідомлення у вайбер (він у мене відключений, але в той день я таки зайшов у нього), але це сталося 24.05.2021 — аж через місяць. Цей банк дійсно здивував, я навіть не впевнений, що Приватбанк та Ощадбанк зможуть таке переплюнути, навіть якщо об'єднати їхні терміни виготовлення картки.
25.05.2021 прийшов отримувати картку і на 30 хвилин затримався у відділенні. Це аж скільки часу потрібно щоб оформити видачу картки, яка була оформлена онлайн. Давно такого у мене не було. При цьому, співробітниця намагалася нав’язати мені пакет послуг, який платний. Лише після того, як я сказав, що я прийшов сюди за тим пакетом, який замовляв онлайн та навів приклад місячного очікування картки — вона відступила. Я ще зазначив, що я хочу спробувати банк, можливо він виявиться зручним і пізніше я перейду на той пакет послуг. Я також допусти порівняння, що наразі, за моїм враженням, гірші від Райфу хіба що Приват та Ощад.
Перший день користування: в додатку картка не відображається, але зміг здійснити оплату в АТБ. Взяв один товар — виключно перевірити. На тому товарі спрацювало.
Наступного дня запрацював додаток. Вирішив ще раз зробити тест, та купити акційні товари з червоними цінниками, на які за умовами картки мала би бути додаткова знижка 5%. Придбав 5 видів товарів, при цьому одни з товарів ваговий, один товар взяв у кількості 4 шт, і один товар, який був з червоним цінником, але не в акційній газеті. Так от з 5 позицій лише дві позиції були зі знижкою, або лише 2/8 товарів вийшли з обіцяною знижкою. Я ще можу якось прийняти, що товар, який не був у акційній газеті, але з червоним цінником — вийшов без знижки, але це 2 із 7. Вибачте, вашо продукт недієздатний. Ваш продукт не відповідає вашим обіцянкам перед клієнтами. Додав би чек для підтвердження моїх слів, але тут так не можна.
Отже, картка АТБ від Райфа з тріском провалила тест, і через декілька днів буду її закривати. Чому не сьогодні, та бо в них операції проходять декілька робочих днів, і поки вони не пройдуть закрити її не зможу))) При оформленні я зависоко поставив Райф у порівнянні з Приватом та Ощадом, можливо навіть образив останніх таким порівнянням, бо Райф явно поступається їм.
P. S. Забігаючи наперед, якщо ви рекламуєте цю картку, як таку що дає знижку на червоні цінники — то ви з партнером зобов’язані дотримуватися цього, інакше — ви обманюєте свого клієнта. І відмовка по типу «це ще не досконале» тут не проходить, оскільки це є основою банківського продукту, який ви уже випустили на ринок. Звідси і 1 бал, було б 0 — це було б точніше, бо банківського продукту немає по факту.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Сподіваємось, що Ви залишитеся нашим Клієнтом та подальша співпраця з Банком викликатиме лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp