Затримка в отриманні грошей та низька якість обслуговування, незнання законодавства
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 14 травня 2021, 13:54
- #
- Полезный комментарий
Доброго дня.
В ході перевірки встановлено, що у відділенні наявні співробітники, які спілкуються англійською мовою. Також, співробітниками відділення здійснювались заходи для позитивного вирішення ситуації. Запит документів виконувався з дотриманням чинного законодавства, та в деяких випадках уточнення документів можливе в незалежності від суми переказу.
Порушене питання було вирішено відразу, щойно Клієнтом було надано вірно оформлені документи.
Запевняємо, що всі співробітники Банку зацікавлені в надані якісних послуг, та допомагають Клієнту у вирішені спірних питань при його зверненні до співробітників відділення.
Нами прикро, що виникло негативне враження від обслуговування в Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
@RaifHelp
В ході перевірки встановлено, що у відділенні наявні співробітники, які спілкуються англійською мовою. Також, співробітниками відділення здійснювались заходи для позитивного вирішення ситуації. Запит документів виконувався з дотриманням чинного законодавства, та в деяких випадках уточнення документів можливе в незалежності від суми переказу.
Порушене питання було вирішено відразу, щойно Клієнтом було надано вірно оформлені документи.
Запевняємо, що всі співробітники Банку зацікавлені в надані якісних послуг, та допомагають Клієнту у вирішені спірних питань при його зверненні до співробітників відділення.
Нами прикро, що виникло негативне враження від обслуговування в Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
@RaifHelp
Доброго дня!
Так, гроші зараховані після 2−3 тижнів знущань з клієнта і мене як його юриста.
Якщо на відділенні є особи, які спілкуються англійською, чому представники Банку дзвонять мені аби говорити українською (адже я навіть не маю довіреності від компанії), а не клієнту-директору ТОВ?
І це неодноразово, а постійна практика.
Надання одних і тих самих документів декілька разів — це свідчить про непрофессіоналізм та грубу недбалість, адже легше напрягти клієнта, а не пошукати в його юридичній справі? Це рівень сервісу міжнародного банку? Преміум банкінг:)))))
Надання неадекватних та неправильних реквізитів валютного рахунку клієнту- це теж ок?
Вирішення питання шляхом бюрократичних вимог, які неодноразово змінюються для однакової операції - це не намагання допомогти, а формалістичний підхід, заснований на підході, коли у клієнта не має достатніх засобів тиску на Банк, адже Банку можна все?
Три тижні перевіряти операцію на 1400 дол, коли до 400 000 гривень перевірки не вимагаються за законодавством і операція абсолютно типова, проведена вже багато разів цим самим клієнтом з очевидною метою, яка чітко вказана в призначенні платежу (адже клієнт неодноразово вносив аналогічні суми в статутний капітал).
Відповідь служби розгляду моєї скарги є непрофесійною та ніяк не вирішує поставлене питання.
Я з свого боку обов’язково напишу про мій досвід роботи в Раффайзен Банком у статті про українські банки на сайті нашої компанії, аби наші нові клієнти остерігались працювати з Вашим банком.
Тетяна
Так, гроші зараховані після 2−3 тижнів знущань з клієнта і мене як його юриста.
Якщо на відділенні є особи, які спілкуються англійською, чому представники Банку дзвонять мені аби говорити українською (адже я навіть не маю довіреності від компанії), а не клієнту-директору ТОВ?
І це неодноразово, а постійна практика.
Надання одних і тих самих документів декілька разів — це свідчить про непрофессіоналізм та грубу недбалість, адже легше напрягти клієнта, а не пошукати в його юридичній справі? Це рівень сервісу міжнародного банку? Преміум банкінг:)))))
Надання неадекватних та неправильних реквізитів валютного рахунку клієнту- це теж ок?
Вирішення питання шляхом бюрократичних вимог, які неодноразово змінюються для однакової операції - це не намагання допомогти, а формалістичний підхід, заснований на підході, коли у клієнта не має достатніх засобів тиску на Банк, адже Банку можна все?
Три тижні перевіряти операцію на 1400 дол, коли до 400 000 гривень перевірки не вимагаються за законодавством і операція абсолютно типова, проведена вже багато разів цим самим клієнтом з очевидною метою, яка чітко вказана в призначенні платежу (адже клієнт неодноразово вносив аналогічні суми в статутний капітал).
Відповідь служби розгляду моєї скарги є непрофесійною та ніяк не вирішує поставлене питання.
Я з свого боку обов’язково напишу про мій досвід роботи в Раффайзен Банком у статті про українські банки на сайті нашої компанії, аби наші нові клієнти остерігались працювати з Вашим банком.
Тетяна
- +
- 0
- IvanPetrov
- 21 травня 2021, 2:01
- #
Печать на оригинале протокола действительно не проставляется, но ведь вас наверняка просили сделать не это, а заверить копию протокола печатью предприятия. А это уже совсем другое дело.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Наш клієнт гр. США відкрив рахунок фізичної особи в Райффайзен Банк Аваль (преміальна карта), а також рахунок його компанії у Преміальному відділенні Протасів Яр у м. Києві. Менеджер — Ірина Володимирівна Щенникова.
Як виявилось, у даному відділенні немає менеджерів, які спілкуються англійською, а якість обслуговування за останніпризвела до того, що клієнт серйозно думаю про закриття бізнесу в Україні.
Зокрема у Банку навіть не можуть пояснити керівнику реквізити для відправки платежів в дол США, що це вимушена пояснювати я як юрист (йому надали реквізити типові, з неправильною назвою бенефіціара і номером рахунку, клієнт був здивований та писав мені). Кожне незначне питання вирішуєтсья годинними телефонними переговорами та завжди за допомогою мене як юриста.
Також до прикладу, при актуалізації даних подано необхдні документи, проте банк документи загубив і просив надати повторно декілька разів.
На сьогодні клієнт вже близько 3 тижнів не може отримати платіж як внесок у статутний капітал. Сума внеску близько 1400 дол США!
При цьому незважаючи на правила ст. 20 ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового ураження», п. 5 Постанови НБУ № 5 про те, що отримання коштів на суму менше екв. 400 000 гривень не потребує надання необхідних документів, Банк такі документи вимагає на будь-яку суму.
Нашим клієнтом надано протокол про встановлення розміру статутного каптілу, лист з поясненням суми сплаченого капіталу та ін документи на вимогу Банку. При цьому щоразу Банк вимагає нові і нові документи або способи їх подання. Банк не здатен нормально пояснити навіть що не так клієнту, тому дзвонить мені як юристу.
Зокрема наразі просять поставити печатку на протоколі ЗЗУ. При цьому проткол не є правочином і на цьому не ставиться печатка за зак-вом України. Більш того, печатка за зак-вом України взагалі не є обовязковою…
Просимо негайного вирішення питання, зарахування коштів на рахунок та притягонення до адміністративної відповідальності винних осіб у затримці зарахування коштів, зокрема менеджера Ірину Володимирівну Щенникову, а також представниців валютногов відділу Банку, які не знають правил законодавства України.
З повагою,
Тетяна
З повагою,
@RaifHelp
В ході перевірки встановлено, що у відділенні наявні співробітники, які спілкуються англійською мовою. Також, співробітниками відділення здійснювались заходи для позитивного вирішення ситуації. Запит документів виконувався з дотриманням чинного законодавства, та в деяких випадках уточнення документів можливе в незалежності від суми переказу.
Порушене питання було вирішено відразу, щойно Клієнтом було надано вірно оформлені документи.
Запевняємо, що всі співробітники Банку зацікавлені в надані якісних послуг, та допомагають Клієнту у вирішені спірних питань при його зверненні до співробітників відділення.
Нами прикро, що виникло негативне враження від обслуговування в Банку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою,
@RaifHelp