Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не могу получить карту

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Inessa8 26 квітня 2021, 21:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Дорогожицька, 1
Добрый день. Почему обслуживания клиентов занимает много времени?
Обратилась в банк за получение карточки. Заранее на сайте сделала заявку, что бы ускорить время. В итоге третью неделю не могу получить карту. В отделении на Дорогодицкая 1 объясняют, что нет возможности подтянуть ваш ИНН.
Когда я получу свою карточку?
Заранее спасибо
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 7:12
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо Вам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 квітня 2021, 14:44
Доброго дня!
Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що з Вами було встановлено зв’язок співробітником відділення та Ваше питання було вирішено. Очікуємо Вас у відділенні Банку з паспортом та ідентифікаційним кодом для отримання картки.
З повагою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
28 квітня 2021, 14:44
#
Корисний коментар
Доброго дня!
Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. Маємо інформацію, що з Вами було встановлено зв’язок співробітником відділення та Ваше питання було вирішено. Очікуємо Вас у відділенні Банку з паспортом та ідентифікаційним кодом для отримання картки.
З повагою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися