Обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 14 квітня 2021, 17:48
- #
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. З працівниками відділення проведено роботу щодо недопущення подібного у майбутньому. Послугу відключено тазавтра до кінця дня, кошти, списані з Вашого рахунку за період після подання Вами заяви будуть повернені.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 14 квітня 2021, 17:50
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та за необхідність очікування відповіді. З працівниками відділення проведено роботу щодо недопущення подібного у майбутньому. Послугу відключено та завтра, до кінця дня, кошти, списані з Вашого рахунку за період після подання Вами заяви, будуть повернені. Сподіваємось, що в подальшому жодних непорозумінь в процесі обслуговування не виникне.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
При зверненні до спеціаліста з проханням відкрити рахунок для соцвиплати, працівниця відділення мовчки взяла документи, хвилин 15 -20 щось там в комп’ютері клацала, поробила копії документів. Підійшла з купою паперів і сказала поставити підписи (навіть не спитавши, чи бажаю я їх переглянути). Через то, що в країні була ситуація жорсткого локдаун, я поспішила покинути людне приміщення. Так як на вулиці був сильний мороз, я вирішила подивитись документи вдома. По перше, не правильно вказана адреса проживання, а саме головне підписаний договір на страхування, про що працівниця навіть не попередила. Не кажучи про те, щоб запитати, чи він мені взагалі потрібен. Коли я прийшла у відділення і попросила відключити дану функцію, то спеціаліст мене завірила, що тепер кошти ніхто знімати не буде з рахунку і дала якусь бумажку з печаткою. А наступного місяця з мене знову зняли кошти за страховку, яку, по типу, мені відключили, коли я приходила особисто. Про яку довіру до банку може йти мова з таким відношенням до клієнтів?
При першій же нагоді поміняю Ваш банк на інший.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp