Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк аваль позорище.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
З15.03.2021 на 16.03.2021 я пів — ночі намагався отримати від теї «банки» СМС для того щоб проплатити за інтренет!
Якийсь дикий жах! Співробітниці крім ядовито — солодких голосків нічого не вміють і нічого не знають! Мене елементарно дурили і шили мена в дурні! Нічим не допомогли.
Тотальне невігластво і не компетентність!
Якщо б я міг я б з задоволенням перейшов би на обслуговування до іншого банку! Я не хочу щоб за моїж гроші до мене так по — хамськи ставились! Я цього не заслуговую!
Мені нанесено моральну шкоду і зруйновано мою рівновагу і я не можу без жаху згадати це моє «спілкування» з працівницями банку!
Ганьба!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 березня 2021, 8:02
Доброго ранку! Приносимо вибачення за дану неприємну ситуацію. На жаль, для перевірки інформації щодо причин ненадходження смс- повідомлення, а також якості наданої Вам консультації не достатньо даних. Якщо вкажете номер телефону, з якого зверталися до Інформаційного центру, все перевіримо та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 березня 2021, 18:43
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Детальну інформацію, щодо результатів розгляду ситуації, відправлено у відповідь на Ваше звернення, надане на електронну пошту Банку. Нам прикро за незручності завдані Вам в процесі обслуговування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 березня 2021, 18:43
#
Корисний коментар
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Детальну інформацію, щодо результатів розгляду ситуації, відправлено у відповідь на Ваше звернення, надане на електронну пошту Банку. Нам прикро за незручності завдані Вам в процесі обслуговування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися