Мінфін - Курси валют України

Встановити

Смелянское отделение

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
7Van7 9 березня 2021, 9:50
Некомпетентность управляющего в Смелянском отделении просто зашкаливает. Когда ему задают вопрос он говорит: «Сейчас подумаю куда можно позвонить». Жду решения проблемы в кратчайшие сроки
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 березня 2021, 9:54
Доброго ранку! Приносимо вибачення за завдані незручності. Зробимо запит у відділення, щоб розібратися, яка ситуація та з яких причин виникла під час Вашого обслуговування та зробимо все можливе, щоб в найкоротший термін вирішити питання. Будемо вдячні, якщо додатково в особистих повідомленнях Банку, зазначите свій ідентифікаційний номер.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 березня 2021, 18:47
Доброго вечора, отримали інформацію у відділенні стосовно того, що зверталися не Ви особисто, саме тому на вимогу законодавства представниками банку було відмовлено у наданні інформації, яка становить банківську таємницю. При цьому зазначено, що відповідь на вимогу, яка прийнята Банком буде надана безпосередньо ДВС у встановлені законодавством терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
7Van7
7Van7
9 березня 2021, 11:11
#
Ответил
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
9 березня 2021, 18:47
#
Корисний коментар
Доброго вечора, отримали інформацію у відділенні стосовно того, що зверталися не Ви особисто, саме тому на вимогу законодавства представниками банку було відмовлено у наданні інформації, яка становить банківську таємницю. При цьому зазначено, що відповідь на вимогу, яка прийнята Банком буде надана безпосередньо ДВС у встановлені законодавством терміни.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися