Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на якість обслуговування фізичних осіб при зверненні до коллцентру

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vyktorivna Svitlana 6 березня 2021, 12:09
06.03.2021року намагалася додзвонитися до оператора колл-центру, з приводу того, що 05.03.2021 року о 12:53 був здійснений переказ між власними рахунками коштів у сумі 600 гр, номер транзакції 80490788, статус до сьогоднішнього дня в обробці. Кошти зняті з одного рахунку на інший так і не зарахувалися. Справа в тому, що ці кошти були мені дуже терміново потрібні і про збій в роботі програми повідомлень не надходило і попередження не було!!! Сьогодні я намагалася, повторююсь Намагалася дозвонится до співробітника колл-центру і прочекала Годину, скріншот дзвінка додаю, відповіді на мій дзвінок так і не було!!! Ніхто навіть не попередив чи повідомив, що зараз всі лінії заняті, або зі мною зв’яжуться для вирішення моїх питань/проблем. Що це за невідповідальне і зверхнє відношення до клієнтів банку!!! Чому не можна вчасно попередити про збої в роботі банку!!! Що це за відношення до клієнта в разі нагальної потреби поспілкуватися з працівником «Райфу»???
Чекаю відповіді з приводу транзакції, та відношень до клієнтів банку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 березня 2021, 12:16
Доброго дня! Дійсно, спостерігалися сбої в роботі системи «Райффайзен онлайн» та в зв'язку з цим збільшилося навантаження на Інформаційний центр і тимчасово виникають черги. Приносимо Вам вибачення за завдані незручності. На жаль, стосовно транзакції, інформацію на загальнодоступному сайті надати не маємо права, оскільки це може привести до розголошення інформації, що складає банківську таємницю.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Скарга на якість обслуговування фізичних осіб при зверненні до коллцентру