Банк не следует постановлению Минфина. Некомпетентные работники, отказ предоставить жалобную книгу по требованию
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 27 січня 2021, 19:13
- #
- Корисний коментар
Доброго дня!
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо повідомити, що Банк приймає до обміну на гривню зношені купюри іноземної валюти за умови що вони є платіжними та не мають ознак значного зношення. При цьому перевірка купюри на платіжність знаходиться в компетенції касира відділення, оскільки для цього необхідний її візуальний огляд та застосування спеціального обладнання. За отриманою інформацією, купюра про яку йдеться, на жаль, мала ознаки значного зношення, що стало причиною відмови у її обміні. Що стосується надання Вам книги скарг, маємо зазначити, що законодавства вимагає розміщення книги заяв і пропозицій встановленої форми, виключно, на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, до яких Банк не відноситься. Розгляд звернень (заяв, зауважень, скарг, подяк, тощо) громадян здійснюється Банком у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання вимог якого, Банком розроблено процедуру роботи із зверненнями громадян, що визначено відповідним Положенням.
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо повідомити, що Банк приймає до обміну на гривню зношені купюри іноземної валюти за умови що вони є платіжними та не мають ознак значного зношення. При цьому перевірка купюри на платіжність знаходиться в компетенції касира відділення, оскільки для цього необхідний її візуальний огляд та застосування спеціального обладнання. За отриманою інформацією, купюра про яку йдеться, на жаль, мала ознаки значного зношення, що стало причиною відмови у її обміні. Що стосується надання Вам книги скарг, маємо зазначити, що законодавства вимагає розміщення книги заяв і пропозицій встановленої форми, виключно, на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, до яких Банк не відноситься. Розгляд звернень (заяв, зауважень, скарг, подяк, тощо) громадян здійснюється Банком у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання вимог якого, Банком розроблено процедуру роботи із зверненнями громадян, що визначено відповідним Положенням.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 27 січня 2021, 19:13
- #
- Корисний коментар
Так зафіксувати скаргу Ви можете: 1) на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/kontakty/kontaktna-forma 2) написавши лист на адресу info@aval.ua 3) подавши письмове звернення у відділенні або надіславши його на юридичну адресу Банку. Відносно відсутності начальника відділення маємо повідомити, що до обов’язків начальника відділення відноситься не лише приймання/обслуговування клієнтів, а й інші питання (проведення зустрічей, участь у зборах, спілкування з клієнтами мікробізнесу) які можуть бути причиною тимчасової відсутності у своєму робочому кабінеті. Нам дуже прикро, що Ви залишилися незадоволенні обслуговуванням у нашому Банку, адже ми завжди намагаємось вирішувати будь-які ситуації на користь Клієнта на давати послуги високої якості.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
Мой визит был связан с необходимостью сдать/поменять поврежденную купюру евро. Согласно постановлению Минфина, они обязали Райффайзен Банк Аваль в числе прочих банков работать с такими деньгами, однако по факту старший работник Наталья сообщила мне, что это не так и с такими купюрами они дело иметь не хотят. Я спросила — как это они идут в обход постановлению, на что Наталья предложила обратиться в Ощадбанк либо ПриватБанк. Кроме того, была озвучена рекомендация сходить в другое отделение Аваль и спросить там. Когда я попросила её позвнить туда и узнать, чтобы я не тратила время — Наталья отказалась и сказала, что ничем помочь не может.
В довершение, я попросила жалобную книгу, но Наталья просто предложила мне подойти в кабинет начальника отделения банка. То есть, книгу по моему требованию не предоставили.
На часах было порядка 9.30 утра — банк работает уже более получаса, но начальника отделения на месте не оказалось. Я прождала 10 минут — результат тот же. То есть, чтобы справедливо предъявить жалобу, нужно тратить свое время в ожидании, пока начальник отделения соизволит появиться на рабочем месте.
Наталья и Аваль на просп. Науки 18/9, такой сервис и отношение к клиентам — это дно. Я крайне разочарована.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Маємо повідомити, що Банк приймає до обміну на гривню зношені купюри іноземної валюти за умови що вони є платіжними та не мають ознак значного зношення. При цьому перевірка купюри на платіжність знаходиться в компетенції касира відділення, оскільки для цього необхідний її візуальний огляд та застосування спеціального обладнання. За отриманою інформацією, купюра про яку йдеться, на жаль, мала ознаки значного зношення, що стало причиною відмови у її обміні. Що стосується надання Вам книги скарг, маємо зазначити, що законодавства вимагає розміщення книги заяв і пропозицій встановленої форми, виключно, на підприємствах роздрібної торгівлі та у закладах ресторанного господарства, до яких Банк не відноситься. Розгляд звернень (заяв, зауважень, скарг, подяк, тощо) громадян здійснюється Банком у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян», на виконання вимог якого, Банком розроблено процедуру роботи із зверненнями громадян, що визначено відповідним Положенням.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp