Мінфін - Курси валют України

Встановити

Позитивный отзыв

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
someemail 22 грудня 2020, 11:15
Негативные уже писал. Для объективности, оставлю и позитивный отзыв.
Делал покупку на Розетке картой. В момент оплаты онлайн что-то пошло не так, Розетка сообщила что платеж не прошел. Я решил, что, видимо, неверно ввел реквизиты карты. Нажал оплатить, ввел реквизиты еще раз. Та же ошибка.
Зашел в интернет-банкинг, а там у меня уже дважды сумма за покупку списана. Звоню в розетку — они видят только одну оплату. Т.е. вторая сумма денег ушла куда-то «в никуда».
Позвонил в КЦ, разъяснил ситуацию. Подождал на линии, пока мне заполнили заявку на спорную транзакцию #286962. Пообещали рассмотреть до 31 декабря.
Через 18 часов деньги вернулись. Я не знаю кто осуществил возврат: банк или Розетка, меня и не должен волновать этот вопрос, как клиента. Но скорость решения проблемы очень радует!
Благодарю за оперативность!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 грудня 2020, 11:19
Доброго дня! Дуже приємно отримувати позитивні відгуки від наших Клієнтів:) Запевняємо Вас, що ми намагаємось всі питання Клієнтів вирішувати в найкоротші терміни і, сподіваємось, нам це буде вдаватись з кожним днем все краще.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися